Ik heb trouwens het programma Paint Shop Pro 8.. ik heb even gekeken enzo, maar kan iemand mij een beetje ongeveer uitleggen want je nodig hebt en hoe je zoiets ongeveer kan maken? Hoe je bijv. 2 plaatjes naast elkaar moet doen. Want ik kan er niet echt wijs uit worden (a) .. _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D
Gewoon ene plaatje knippen en in het venster van het andere plaatje plakken.
je kan altijd googlen bv op;
"tutorials paint shop pro"
suc6 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Maar hoe krijgen jullie 't voor mekaar dat die plaatjes zo mooi in elkaar overlopen enzo? Dat het zegmaar een soort van een geheel inzit... En nog een vraag; die randen (patronen aan de zijkanten/randen) . Ja ik weet 't dat ik niet erg slim ben, maar heb van zulke dingen niet echt veel verstand .. xD _________________ 4815162342
GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN !
maak er een supertof jaar van, met heelveel Prison Break ;D