Inmiddels ben ik na twee seizoenen weer verslaafd geraakt. Ben bijna bij, maar vraag me af hoe ver ze nu eigenlijk in Amerika zijn. Durf hier niet alles te bekijken, maar klopt het dat aflevering 16 al is geweest?
Heb zelf al t/m 13 gedownload, maar op die site staan nog niet meer. Ik begrijp dus dat hier geen link mag worden geplaatst om de series te downloaden. Maar kan iemand mij er mee helpen? Mail me anders maar. Of met andere woorden: help me, ik kan niet slapen zonder helemaal bij te zijn
sommige mensen wel, die zijn benieuwt naar wat er de volgende keer gaat gebeuren.
Maar ik ben het ook wel een beetje met je eens, teveel info is ook niet leuk. _________________
Ik persoonlijk wil ook weten wat er de volgende keer gebeurd. Maar als er TEVEEL informatie komt dan vind ik het niet leuk meer.
Het moet gewoon een beetje reëel(of hoe je het ook typt) blijven. _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Ik persoonlijk wil ook weten wat er de volgende keer gebeurd. Maar als er TEVEEL informatie komt dan vind ik het niet leuk meer.
Het moet gewoon een beetje reëel(of hoe je het ook typt) blijven.
Goed gespeld hoor _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Het moet gewoon een beetje reëel(of hoe je het ook typt) blijven.
Goed gespeld hoor
Dankjewel, heb beetje dislectie dusja dan typ jevaker iets fout he xD
Maar probeer er zo min mogelijk misbruik van te maken xD
Behalve op school dan juist zo veel mogelijk xD Want dan krijg ik langer voor me toetsen _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!