???...dit is het zelfde als het topic hoe voel je je vandaag in emoticons
maar goed ik voel me wel ok en vooral nu prisonbreak vanaaf weer komt _________________
a nee joh hoeft niet hoor daar moet een admin over beslissen niet ik ik vind het allemaal wel best alleen lijkt hij veel op die andere topic onder spelletjes _________________
Kut heb dr strax 2 uur 8tr elkaar lopen leren |-) _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Leeftijd: 108
Suikerziekte ?
Ik voel me jaa best wel eeh niet blij
Ik heb al een kutweek en dan gaan we vandaag ook nog afscheid nemen van iemand uit onze klas
Ze zit maandag niet meer bij mij in de klas.. Maar ik ga er een geweldige dag van maken _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
ik voel me klote want pb is afgelopen.. tot 26 april zal ik elke dag aan pb denken,, dee ik eigenlijk tog al maarja.. .. dn nog.. xxxjes eva _________________ keep your friends close... and your enemies closer...
t gaat we.. heb een beetje afkickverschijnselen (van PB jah ) maar voor de rest gaat t wel goed.. naar mijn idee mn examentoest goed gemaakt, en was om 10 vnochtend al weer thuis lekker weertje duss... _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Moe.. na 5 uur lang toetse te hebben gemaakt _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.