mijne was vreselijk ik was pas 11 jaar en het was met een dik stinkend wijf, echt heel veel spijt van gehad _________________ Everyone has a photographic memory, some just don't have film...
nou als je in 4 jaar tijd 10 vriendinnen hebt gehad waar je ook seks mee hebt gehad en de helft van de tijd alles behalve nuchter was... nee dan weet je je eerste zoen echt niet meer LOL! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
je valt van de ene verbazing in de andere verbazing als je de reacties van kellerman leest...10 vriendinnen omg! lkkr bezig keller nu een break in gelast ahaha _________________
ooit iemand wel eens met meer dan 1 jongens/meisjes op 1 avond gezoend? (wat is je 'record'?) _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
ja 1 keer was toen met mijn toenmalige vriendin uit en die wilde allemaal niet zoenen, dus ging ik met de eerste de beste op dat feest zoenen (was overgens wel dronken toen dus dat scheelt), maar voor de rest, nee geen records _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"