haha leuk topic
pff. volgens mij ben ik dat vergeten
eerste zoen zal wel onzin geweest zijn op de basisschool _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
weetje meeste hoor je vreemd...
ik vond niet egt vreemd
hahah ma wel nat XD _________________ kellerman: What is that, Faith?
Linc: Yeah That's Faith!!
Leeftijd: 108
Jaaa hea nat. en raar ik weet niet. raar vreeemd anders. Geeeeen idee iig nat! haha _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dat gaat er zeker vanaf, maar een uurtje na je eerste zoen heb je nog steeds een vreemd gevoel in je mond _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Leeftijd: 108
whaha dat had ik volgens my niet maar als je het een tweede keer doet is het veel anders dan de eerste keer Tenminste by my dan _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dat gaat er zeker vanaf, maar een uurtje na je eerste zoen heb je nog steeds een vreemd gevoel in je mond
Idd, ik igg ook _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik hat het idee dat ik helemaal was afgelebbert hahah best wel goor eigenlijk
Haha, dat had ik dan weer niet gelukkig _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mijn eerste zoen was niet echt vies, vond het heel raar maar hij had al ervaring. Mn 2e zoen was wel heel ranzig was net een wasmachine ofzo haha..
Ooh dat weet ik nog wel..7 jaar geleden, ik was 11 en we sliepen met 3 meiden en 4 jongens in 1 tentje op de camping midden op ons veld.
De meeste waren nog een zogenoemd "groentje"dus deden we een ontgroeningspelletje.
Mijn eerste zoen was niet echt vies, vond het heel raar maar hij had al ervaring. Mn 2e zoen was wel heel ranzig was net een wasmachine ofzo haha..
Hahaa, een wasmachine. Ach ja, bij mijn 2de voelde het net zo, alleen dan ging ie centrifugeren _________________
'Went is geen homo. Ik heb het vaak bij hem geprobeerd, maar hij wijst me gewoon af.' Dominic Purcell
Ik weet het nog precies =) Ik was 12, en het was op een feestje (fuif, zoals iedereen zoiets gaf in groep 8 ). We waren aan het schuifelen, hip hee Ik had al wat langer met die jongen en ik wist dat hij al veel vaker gezoend had. Ik vond het helemaal niet raar eigenlijk. =) _________________
Laatst aangepast door Unicorn op ma okt 01, 2007 3:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
hmm nat en daarna zat ik met met me tong de heltijd over men gehemelte te vrijven:p enne meer meer meer:P _________________
I am just linc, linc the sink XD