ben nu gtst aan het kijken daarna prison break en dan baby;s wil is wet waarschijnlijk en dat is het wel zo een beetje dan is et bed tijd _________________
ik heb dus al prison break gekeken en ga straks jensen kijken en daarna de gouden kooi en denk dat ik dan maar een keer het bed op zoek _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
ja zijn steeds herhalingen maar acht je moet toch iets te zien hebben...vanaaf pff...eertst gtst weer das stanaart en dan house dat vind ik nog wel leuk en miss medical investegation..als het een leuke uitzending is teminste _________________
Sinds ik mn nieuwe pc heb kijk ik nog minder maar ga vandaag wel Final Cut kijken, thriller met Robin Williams, vent maakt tegenwoordig ook serieusere films zoals One Hour Photo en Insomnia _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"