bij foxriver zou ik op de post afdeling werken als gevangenen en dan op een geschikt moment mezelf insluiten in een grote goederen doos die zwaar is en dat ze me dan naar buiten transporteren
Lol _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
jah maar het leuke van dit topic is dat je met je eigen idee moet komen snap je niet met een idee van de serie zelf niet om te zeggen dat je wat verkkeeerds zei maar dat is juist zo leuk en dan om je eigen idee te praten asl je snapt wat ik bedoel bedenk gewoon de beste idee kijken wie de beste idee kan bedenken dat lukt jouw vast wel denk ik of niet hahah
mm, lastig. zelf ben ik net klaar met seizoen 1 kijken dus ik weet nog niks van sona!
maar ik zou iniedergeval sucre meenemen, hij lijkt mij wel een goede vriend of niet dan?
en die ouwe jaa, maar die is dood. en abruzzi ook voor het vliegtuig, maar die T-bag zou ik lozen echthoor. haha hij is al z'n hand kwijt maar oke.