Waar lijkt jouw ontsnappen uit een gevangenis het makkelijkst?
Sona
75%
[ 9 ]
Fox river
25%
[ 3 ]
Weet ik veel
0%
[ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Sucre 14
Geplaatst:
vr sep 26, 2008 9:02 pm
Westmoreland
Hallo iedereen.
Vertel hoe jij zou ontsnappen en met wie en waarom en bij sona of fox river en wees vooral beleefd tegen elkaar dus niet schelden of iets wat er op lijkt graag en discussiëren dat is het leukst natuurlijk dus en het maakt niet uit wie bij welke gevangenis was je moet denken als of iedereen bij elke gevangenis is!!
Have fun!!![b]
maar dan hoe ik ga ontsnappen dat is nog wel lastig maar jah ik zelf zou ook bij fox river ontsnappen en dan precies net als hoe scofield is ontsnapt want dat is gewoon de perfecte plan beter zou ik het niet gekund hebben!
Natuurlijk is Sona veel gemakkelijker geweest;) Je hebt daar zo veel vrijheid... Ik zou het liefst ontsnappen met Micheal , Mahone en sucre Hoe zou ik het doen.. : ergens in een aflevering geraakten micheal en wistler op een dak , ik zou op dat dak gaan en een lang touw ofzo maken en ergens aanhangen en zou op het goede moment naar beneden kruipen. ( donker ) De auto's die de wacht houden snachts staan alleen maar bij de voorkant . dus via het achter kant van het gebouw. Je hebt 4 controle posten , aan elke hoek dus zou ik in het midden van de achterkant van het gebouw afkruipen en dan rechtstreeks sluipen naar een van de controle posten ( die hoog gelegen zij ) door de donker en doordat het hooggelegen is kun je bijna onmogelijk gezien zijn + de auto's kunnen je ook niet zien . Als je vlak onder zo'n toren bent breek je het hek zo stil mogelijk open ( met een gereendschap die je gemakkelijk kunt vinden in sona ) en dan gewoon verder sluipen
OF , gewoon sona in brand steken tschijnt dat da zo gemakklijk is _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Jah dat is wel een goed plan.
Als ik uit Sona zou ontsnappen dan zou ik met Mahone,Sucre en Lechero want hij was daar de baas in Sona dus met hem kon ik makkelijker op verboden plekken terecht komen , en dan is vervoer ook geen probleem want bij Sona was lincon al vrij dus vraag ik hem als chaufeur dan moet hij zo'n halfe kilometer van Sona af op mij Mahone, Sucre en Lechero wachten.
Hoe ik ga ontsnappen jah dat weet ik ook al want toen Scofield een tijdje al in Sona gevangen zat kon hij ook al werken in de buurt van het hek daar moest hij graven nou dan zal ik daar een gat gegraven hebben en dan die ene gif in het drankje van 1 wachter ga ik dan bij alle 2 de wachters doen bij de uitkijktoren en dan gaan we via die touw allemaal uit die cel van scofield dus dan gaan we daar verzamelen in die cel maar dit moet dan in de avond gebeuren en als we gezakt zijn via die touw gaan we snel door die gegraven gat en ontmoetten we lincon met de auto een half kilometer van sona af en weg zijn wij. _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
niet om jullie dromen te verpesten, maar bij de eerste er schijnt altijd licht op sona dacht ik, dus word je zo gezien ofniet? probeer daar is iets op te verzinnen(A) vind het wel een mooie ontsnapping namelijk:)
en bij de tweede dat vervoer is een probleem want lincoln probeerde dat samen met sofia en toen werden ze gepakt:p
ik zou zelf ontsnappen uit foxriver(vond ik een leukere gevangenis) kweet alleen niet hoe:P iemand een leuk idee? _________________
I am just linc, linc the sink XD
Jah dat is wel een goed plan.
Als ik uit Sona zou ontsnappen dan zou ik met Mahone,Sucre en Lechero want hij was daar de baas in Sona dus met hem kon ik makkelijker op verboden plekken terecht komen , en dan is vervoer ook geen probleem want bij Sona was lincon al vrij dus vraag ik hem als chaufeur dan moet hij zo'n halfe kilometer van Sona af op mij Mahone, Sucre en Lechero wachten.
Hoe ik ga ontsnappen jah dat weet ik ook al want toen Scofield een tijdje al in Sona gevangen zat kon hij ook al werken in de buurt van het hek daar moest hij graven nou dan zal ik daar een gat gegraven hebben en dan die ene gif in het drankje van 1 wachter ga ik dan bij alle 2 de wachters doen bij de uitkijktoren en dan gaan we via die touw allemaal uit die cel van scofield dus dan gaan we daar verzamelen in die cel maar dit moet dan in de avond gebeuren en als we gezakt zijn via die touw gaan we snel door die gegraven gat en ontmoetten we lincon met de auto een half kilometer van sona af en weg zijn wij.
Gesnapt ! Je vergeet 1 iets : De auto's die constant stil staan voor de ingang ( snachts ) weetj het niet meer dat micheal een muis heeft gelokt ! ton zag je die auto's ! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Jah nog even over die auto ik zei niet voor sona maar een half kilometer voor sona dan kun je als nog om die auto's heen lopen die voor sona staan en dan naar lincon maar als dat iets te dicht bij zit dan gewoon 1kilometer van sona af.
En even over die licht we gaan die wachters op die torens toch vergiftigen met die gif in die koffie die ze drinken en op de grond zijn daar geen wachters alleen buite sona weer maar dan zit je al onder die gegraven gat haha _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
niet om jullie dromen te verpesten, maar bij de eerste er schijnt altijd licht op sona dacht ik, dus word je zo gezien ofniet? probeer daar is iets op te verzinnen(A) vind het wel een mooie ontsnapping namelijk:)
en bij de tweede dat vervoer is een probleem want lincoln probeerde dat samen met sofia en toen werden ze gepakt:p
ik zou zelf ontsnappen uit foxriver(vond ik een leukere gevangenis) kweet alleen niet hoe:P iemand een leuk idee?
het is bijna onmogelijk hoor!
wat ik opgemerkt heb is dat Prison seizoen 1 , is lijk gebaseerd op escape from alcatraz en SO3 is lijk gebaseerd op the great escape dus ik zou in het eerste gevang ontsnappen zoals in alcatraz _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
jah maar het leuke van dit topic is dat je met je eigen idee moet komen snap je niet met een idee van de serie zelf niet om te zeggen dat je wat verkkeeerds zei maar dat is juist zo leuk en dan om je eigen idee te praten asl je snapt wat ik bedoel bedenk gewoon de beste idee kijken wie de beste idee kan bedenken dat lukt jouw vast wel denk ik of niet hahah _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
jah dat is wel zo maar als je van fox river wilt ontsnappen dan moet het wel op de manier van scofield een betere manier is er denk ik niet
alhoewel sona dan weet ik wel hoe ik moet ontsnappen jullie weten allemaal van die gat die ze in die tunnel hadden gegraven die zal ik door graven maar dan niet omhoog maar onder die hek door dan hoef je amper naar die hek te rennen en het risico lopen dat je wordt neergeschoten dat is gwn de perfecte plan maaar dan wel eerst een paar mensen er voor al uit lokken voor die hek zodat alle wachters buiten de hek ook sona ingaan en zodat we dan niet meer gezien kunnen worden _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Ja over dat langer graven heb je idd wel gelijk . Maar michael kon volgens mij niet omdat ze geen tijd hadden Maar als je idd tijd zat hebt dan kun je graven zover je wilt hé _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
jah dan zou je zelfs onder die jeep controle door graven dan hoef je er niet stiekem lang proberen te gaan want dan ben je er al onderdoor gegraven _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
Daar heb je gelijk in maar , Je hebt telkens balken nodig om het te ondersteunen.. waar blijf je die dan halen? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Jah daaar heb je wel gelijk in daaar had ik niet aan gedacht neej weet iemand mischien waaar je die kan halen want dat zou dan wel de perfecte ontsnapping zijn of niet:P _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
lechero had een hele voorraad met rum. Het rum werd bewaard in houten bakken , mischien kun je er daar een hele hoop halen. Ook eventueel in het dak . (waar ze door zijn gekropen toen ze naar het dak moesten en dat die helikopter ten kwam. ) Ook lecho's meubels kun je gebruiken . Hij had er een hele hoop. Je kunt creatief zijn in dat soort dingen _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
jah daar heb je wel gelijk in over die rum ik zal die rum dan gebruiken en die houten dngen toen ze naar het dak gingen en dat zou genoeg zijn denk ik om door de jeep contróle heen te graven en weg ben je dan snapje dat zou dan de perfecte ontsnappings plan zijn of niet _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
maar kijk als hij al die rum gaat gebruiken jah die hout er van dan dan komen de andere leden van lechero er achter want die komen daar ook af en toe om rum te pakken en dan gaan ze zich toch ook af vraen waar al dat hout is gebleven of niet dus we moeten op een andere manier aan hout zien te komen en als we dan op een andere manier op hout zijn gekomen dn hebbe we de perfecte ontsnappings plan voor Sona en dan moeten we alleen nog 1tje verzinnen voor fox river snapje:P
maar de vraag is dus hoe komen we aan hout _________________ Yo fish i'm sorry about your brother but we got to break out tonight bro!!!
bij foxriver zou ik op de post afdeling werken als gevangenen en dan op een geschikt moment mezelf insluiten in een grote goederen doos die zwaar is en dat ze me dan naar buiten transporteren _________________ Meest gehaatte forum member.