Hallo allemaal:)
ik heb zojuist een acount aangemaakt omdat me het toch wel leuk lijkt om mee te praten,
ik kijk echt elke dag op deze site maar heb er nooit aan gedacht om zelf ook een acount te maken:)
nou hier ben ik dan
ps: ben grootste fan van nederland:)
dankee:)
nou hobbys tja.. laat ik dan beginnen met prisonbreak
karten,uit gaan,vriendin,reizen[ kga ook wereldreis maken ]
en nog meer prisonbreak kijken..
ik heb season 1 tot season 3 allemaal op tv gezien in al die seizoenen nog geen 1x een aflevering op tv gemist nou als dat geen grootste fan in nederland is:p
ik heb ook alle dvds:O
atm download ik afleveringen van season 4 omdat had geen zin om zolang te wachten:( toen er problemen waren met de schijvers... en het niet meer in nederland een tijd in tv was:).
mijn favo personage is toch wel sucre.. op een of andere manier vond k hem gewoon tja stoer:p
maarja michael altijd met zijn dingen en het is altijd zo slim bedacht.. je verwacht het gewoon niet .. laatst heb ik season 1 tot 3 weer teruggekeken en dan als ik dan klaar was met 3 episodes ofso zat ik helemala in dat prisonbreak sfeertje:D weet niet of je dat herkent:)
nou fijne avond verder nog iedereen en tja PRISONBREAK FTW!
Je moet niet letten op de andere mods; zijn beetje melig de laatste tijd..
Zul je wel merken heel gezellig hier op t forum _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
agh ik ken de mensen wel een beetje zoals ik al zei : ik kijk bijna elke dag al naar dit forum en site sinds die bestaat!! alleen een beetje laat met een acount maken:D
Leeftijd: 108
daand schreef:
Welkom
Je moet niet letten op de andere mods; zijn beetje melig de laatste tijd..
Zul je wel merken heel gezellig hier op t forum
watnou daan?
zoek je nu alweer ruzie? ;o
je hebt het wel vaak zitten vandaag zeg.
hejje de pik op mij ofzo?!?!
als dat zo is,
zou ik het graag nu willen weten ja?
BOT.
en bevalt het je al beetje hier? ;d _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.