Hopen jullie dat het wat word tussen Dr. Sara en Micheal???
ja ik hoop het egt! :D
70%
[ 31 ]
mij maakt dat nie zo veel uit...
18%
[ 8 ]
nee ik hoop het niet ze passen niet bij elkaar
11%
[ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 44
michlovewentworth
Geplaatst:
wo jun 14, 2006 4:47 pm
Cameron
k hoop wel dat het wat tussen die 2 word... ik krijg vrijdag 16 juni de dvd's van een vriend vor mijn verjaardag wacht er zoo erg op... maarja ik weet de helft al
Aangezien het nog steeds niet duidelijk is of ze wat gaan krijgen of niet kan ik nog wel stemmen hier Ik hoop wel dat ze wat krijgen, ze zijn schattig samen!
Ja PB moet natuurlijk wel een goed einde krijgen en dat betekent toch wel een partner voor beiden! En aangezien er niet echt andere mannen/vrouwen rondlopen die echt wat met die 2 te maken hebben, houden ze het maar lekker bij elkaar...!
Ze zijn zo niet bijzonder... ><
Bovendien: Went is collectief goed! Hij MAG niet met een ander meisje dan met ONS ALLEMAAL!!!! XD _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
of ik hoop dat het wat word tussen die 2 hmm vlgsmy is dat al zo wuahaha.. vind het wel cool same zo _________________ No one can outrun their destiny..
Ik hoop het ook wel want ze zijn allebei niet lelijk!
Maar ik weet niet of het wat wordt tussen hun ik hoop van wel _________________ Ze Leerden Me Dat 1 Uur 60 Minuten Is. En 1 Minuut 60 Seconden Is, Maar Ze Leerden Me Niet Dat 1 Seconde Zonder Jou Eeuwig Duurt!
Ik hoop ook wel dat het wat word,ze passen gewoon bij elkaar!! _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.