In Amerika is eerste release van seizoen 2 Zodra de eerste afleveringen er zijn heb ik ze ook binnen Maar of dat al in augustus is weet ik niet mls-x, tis dus nog ff afwachten En anders moet je me eens vertellen waar je vrienden ze weghalen
In Amerika is eerste release van seizoen 2 Zodra de eerste afleveringen er zijn heb ik ze ook binnen Maar of dat al in augustus is weet ik niet mls-x, tis dus nog ff afwachten En anders moet je me eens vertellen waar je vrienden ze weghalen
hahha
ik weet nei presies wanner ik augustus maar eerder kan ook he ik heb geen idee hoe hun eraan komen maar ik ben ze eeuwig dankbaar!
weet je wat misschien wel een nadeel is straks heb ik in 3 dagen heel seizoen 2 gezien en komt er misschien wel een seizoen 3! dan kan ik nog langer wachten omdat seizoen nog nie eens is begonnen _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Haha dat is idd een groot nadeel ^^
Ik kijk de afleveringen altijd meteen nadat ik ze gedownload heb En dat is dan meestal elke week 1 aflevering. En als ik dan een paar dvd's binnen heb, dan kijk ik de hele serie nog eens met men vrienden
Ik kan nou al niet langer wachten op S02 dat wordt nog wat _________________