Nogal logisch.. Hier kan je dus babbelen,discusieren ,nieuws zetten , filmpjes enzo , Foto's Van alles dus over House md.
Ik vind House MD. een geniale serie . Die gast is zo "chil"
Vind het ook vaak heel spannend enzo !! _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Geen idee. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
maar opzich wel een leuke serie haha! ook al haat ik die vent!
Vind het wel leuk om te zien _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ik vind het geniaal. House is 'the man you love to hate' en toch haat ik hem niet echt, hij heeft iets van een onschuldige charme over zich. Hij is wel een manipulerende kl***zak soms, maar dat past bij hem. En die one-liners, echt super! Ik vind alleen Cameron nogal irritant, maar je kan moeilijk alle karakters leuk vinden. _________________
Ik vind het geniaal. House is 'the man you love to hate' en toch haat ik hem niet echt, hij heeft iets van een onschuldige charme over zich. Hij is wel een manipulerende kl***zak soms, maar dat past bij hem. En die one-liners, echt super! Ik vind alleen Cameron nogal irritant, maar je kan moeilijk alle karakters leuk vinden.
haha hij is idd een kl@@tzak Hij is echt ook geniaal en grappig Dat hij vaak dingen bereikt door te lieggen enzo _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
HOUSE HOUSE HOUSE!
Ik sta altijd ongeduldig te springen als de tv niet snel genoeg overgezet wordt Ik hou ervan. En het is een heerlijke eikel inderdaad, die vent! Maar zó komisch _________________
Ik ben gek op House! Zijn quotes vind ik hilarisch en ik kan me werkelijk om hem bescheuren. Waarschijnlijk zou ik als ik in het echt zo'n dokter had hem op z'n bek slaan, maar goed. Das een beetje hetzelfde met T-Bag van Prison Break. Ik vind hem geweldig, al zou ik in het echt van zo'n man kotsen.