Prison Break: The Final Break
 Chat 
Auteur Bericht
<  FanFics  ~  How to meet Went 2
Kimm.
BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2007 8:20 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Leeftijd: 108

Yep Yep, en hier is deel 2 Very Happy Hoop dat jullie hem ook leuk vinden

Diana, een meisje die helemaal gek is van Went, leest op een dag de hitkrant. Er staat in dat je een meet & greet kan winnen met Wentworth Miller.
Dat laat Diana zich geen tweede keer zeggen. Ze opent de hitkrant en bladert meteen door naar de pagina die op de voorkant staat. Ze leest alles heel snel en ziet uiteindelijk de prijsvraag staan;
'Wat is de volledige naam van Went ?'
Diana krijgt meteen een grijns op haar gezicht
'Mhahahahahahah Laughing' lacht Diana. 'Hoe simpel kan iets zijn Laughing'
Diana gaat meteen achter haar computer zitten, start internet op en stuurt een mail naar de hitkrant redactie. Als ze op verzenden klikt, wordt haar big smile verandert naar een glimlach.
'Shit, natuurlijk weten al die Went-verslaafde dat antwoord' zegt Diana tegen zichzelf. 'En dan wordt het gewoon loten uit al die histerische meiden die het antwoord ook goed hebben Surprised'
Diana pakt de pagina nog eens voor zich en leest het eens goed door.
'Tussen de mensen die het goede antwoord hebben gestuurd, worden er 2 mensen uitgehaald. Die 2 mensen zullen samen met het vliegtuig een weekendje naar LA gaan. Waar ze in een 5 sterrenhotel verblijven en ze op de eerste dag een meet & greet hebben met Wentworth en op de tweede dag met de PB cast een dagje naar een pretpark gaan.' leest Diana hard op. 'Klinkt niet verkeerd, man. Hoop zo graag dat ik een van die 2 gelukkige ben Smile'
Diana zet haar computer uit en gaat maar eens slapen.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Diana
BerichtGeplaatst: di apr 24, 2007 5:31 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Kimm, ook een meisje, ook helemaal gek van Went, las die zelfde Hitkrant in haar achtertuin. Ze las eerst de sappige roddels over de ritch and famous en kwam daarna bij de prijsvraag terecht.
Kimm sprong op, wat een makkelijke vraag was dit! Ze liep naar binnen, deed de computer aan en mailde de redactie van de Hitkrant met het juiste antwoord.
Ze hoopte dat ze won!
Toen ze nog eens goed las, zag ze dat er 2 winnaars zouden zijn. Kimm hoopte vurig dat de andere winnaar/winnares een aardig iemand was, want ze had geen zin om met een kreng naar LA te vliegen!
Toen de mail verstuurd was, las ze de rest van de Hitkrant weer in haar achtertuin verder, maar er stond niets spannends meer in.
Ze ging binnen verder met tv kijken...prison break natuurlijk! Wink
BerichtGeplaatst: wo apr 25, 2007 8:17 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Een week erna geeft Diana de hoop op; Ze heeft al zo lang gewacht en nog steeds geen telefoontje gekregen.
Diana pakt haar iPod, pakt haar tas met krantjes en gaat maar eens al die vervelende mensen die reclame willen, reclame geven.
Na 2 uur gelopen te hebben, komt ze uitgeput thuis. Ondertussen heeft haar moeder een telefoontje gekregen van iemand.
'POEH' zegt Diana en ploft neer op de dichts bij zijnde stoel.
'Hee Diana.' zegt de moeder van Diana. 'Je had telefoon, was iets van de Hitkrant ?'
Diana springt meteen op van haar stoel.
'DE HITKRANT, MAM Shocked' schreeuwt Diana door huis. 'WAT ZEIDEN ZE ?'
'Iets over Amerika. Dat je een van de gelukkige was en dat je over een maand met ene Kim naar Amerika ging.' Antwoord haar moeder heel kalm.
'WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Very Happy' schreeuwt Diana door huis ze gooit haar tas op de grond en gaat op de bank springen. 'IK GA NAAR AMERIKA. IK GA NAAR AMERIKA Very Happy'

Edward Cullen

** **
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Diana
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2007 3:15 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

eerder die dag...

Kimm stond pas tegen 12 uur op en liep nog al slaap dronken naar beneden.
Ze zette de tv aan en keek tmf. Toen haar moeder binnen kwam keek ze slaperig op.
Ze hoorde haar moeder iets zeggen over een telefoontje van de Hitkrant en dat ze iets gewonnen had ofzo.
Kimm sprong op. Heb ik wat gewonnen?!!
Kimm's moeder keek haar aan. Ja, zei ze. Iets van een meet&greet met ene Wentyworth Miller ofzo, in Amerika.
Kimm keek haar moeder ongelovig aan.
Opeens drong het echt tot haar door, ze gaat naar Amerika! Mam, vroeg ze, zeiden ze ook nog iets over een 2e winnaar?
Ja, zei haar moeder, ene Diane of Diana.
Kimm haar dag kon niet meer stuk en ze was de hele dag vrolijk. Hoe kon ze dit nou voor zich houden?
ze wilde haar vriendinnen verrassen door de dag voor vertrek aan te kondigen dat ze naar Amerika zou gaan!
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2007 8:10 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

De avond voordat Diana vroeg moet opstaan om naar het vliegveld te gaan;
'MAMMM !!' schreeuwt Diana door het hele huis. 'WAAR ZIJN MIJN TEENSLIPPERS EN WAAR IS MIJN HAAAAARBAAAND ?'
Als Diana's moeder naar boven komt met de teenslippers en de haarband van Diana, ziet ze dat alle kleren van Diana ergens in haar kamer liggen.
'Diana, wat ben jij van plan ?' vraagt de moeder van Diana. 'Je gaat maar 3 dagen weg Neutral'
'IK MOET DÉ PERFECTE KLEREN MEENEMEN !' schreeuwt Diana naar haar moeder die naast haar staat. 'SNAP JE NOG STEEDS NIET DAT IK WENTWORTH MILLER GA ONTMOETEN, DAT IK MET HEM GA PRATEN, DAT IK HEM EINDELIJK KAN AANRAKEN Shocked'
Diana is helemaal buiten adem, ze pakt haar moeder beet en begint haar door elkaar te schudden.
'MAMMM' Schreeuwt Diana schuddend. 'HET MOET PERFECT WORDEN !!'
Diana die na een paar minuten rustig wordt, gaat op haar bed zitten. Haar moeder komt naast haar zitten.
'Diana, lief. Het wordt perfect en ik ga je helpen om dé perfecte outfit te zoeken.' zegt de moeder van Diana.
Diana zucht eens diep, staat op en gaat weer verder met inpakken. Als ze eindelijk klaar is, is het 10 uur.
'Ik ga maar eens naar bed' zegt Diana die helemaal uitgeput is en klaar voor het avontuur.
'Weltrusten' zeggen haar ouders.
Als Diana in haar bed ligt en in een onrustige slaap valt, droomt ze over het meisje, genaamd Kimm, waarmee ze samen Went gaat ontmoeten.

De volgende morgen om half 6 wordt Diana wakker gemaakt door haar moeder.
'Wakker worden, Diana.' zegt de moeder van Diana. 'We moeten over een halfuur in de auto zitten zodat we rond 8 uur op het vliegveld zijn.'
Diana die eens door haar ogen wrijft, realiseert zich dat ze morgen Went EINDELIJK ontmoet. Ze springt uit haar bed, kleed zich om, doet haar haren en maakt zich op. Dan rent ze naar onder, promt een boterham in haar mond en vervolgens rent ze weer naar boven om haar tanden te poetsen en haar schoenen aan te doen.

5 minuten voordat ze bij Schiphol aan zijn gekomen;
'Diana we zijn er' zegt de vader van Diana.
Diana rukt haar gordel los, rent naar de kofferbak, pakt een weekend tas en rent naar binnen. Haar ouders kijken haar raar na, ze pakken de andere 2 tassen en lopen Diana achterna.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2007 6:38 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Datzelfde gebeurde bij Kimm.
Met haar 3 koffers stond ze ongeduldig te wachten bij de auto tot haar ouders haar naar Schiphol zouden brengen. Paaaaaaaaaaaap! riep ze, we moeten er om half 3 zijn!!
Haar vader kwam extra langzaam aan gesjokt en haar moeder kwam ook.
Haar ouders keken haar verbaasd aan, Kimm..je gaat maar 3 dagen weg! zegt haar moeder. Kimm kijkt haar moeder vol ongeloof aan.. Mam, zegt ze. Ik ga Wentworth Miller ontmoeten! Wentworth Miller! Mam weet je hoe HOT die man is?
Haar moeder keek haar aan en begon te lachen, ach meis, zei ze, het komt wel goed!
Ze reden naar Schiphol, Kimm viel ondertussen in slaap en werd pas wakker toen ze bijna bij Schiphol aan waren gekomen. Haar ouders hielpen haar met haar koffers pakken en liepen Schiphol binnen, Kimm rende....
Daar ontmoette ze Diana, de 2e prijswinnares, de tweede gelukkige die Went ging ontmoeten!
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2007 9:12 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Diana staat met haar ouders vol spanning te wachten op Kimm die nog moet komen.
Na 5 minuten komt Kimm aanrennen met een weekendtas om haar schouder. Kimm stopt ineens en kijkt gehaast in het rond, de ouders van Kimm komen ook eindelijk aanlopen.
'MAM !' schreeuwt Kimm terwijl ze naar haar moeder loopt. 'Hebben ze ook gezegt hoe ik weet hoe die Diana eruit ziet ?'
Diana hoort haar naam en kijkt op.
'Kimm, het komt allemaal wel goed. Wacht gewoon rustig af e......' zegt de moeder van Kimm maar kan haar zin niet afmaken.
Diana vliegt omhoog, gooit haar tas van zich af en rent naar dat meisje toe.
'KIMM !' Roept Diana in hoop dat ze reageert.
Kimm draait zich om en ziet iemand op zich afrennen.
'DIANA ?' vraagt Kimm.
'JAAAAAAA Very Happy' roept Diana.
Ze kennen elkaar nog niet maar ze zijn nu al hartstikke blij dat ze met elkaar Went mogen ontmoeten en samen met de PB cast naar een pretpark mogen Cool
Na ongeveer een kwartier hebben de ouders kennis gemaakt met elkaar en zijn Kimm en Diana eindelijk wat rustiger geworden. Dan is het tijd om afscheid te nemen;
Ze pakken hun tassen en nemen afscheid van hun ouders. Ze zwaaien nog even en lopen dan door de deur, op naar het vliegtuig.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: za apr 28, 2007 3:16 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Eenmaal in het vliegtuig zochten ze hun plekkie op. Kimm wou bij het raam zitten.
Ze hadden alles in een plastic zakje moeten doen voor de veiligheid, wat ze onzin vonden. Ze hadden meer dan de helft nog in een koffer moeten proppen omdat het niet zo mee in het vliegtuig mocht. Diana en Kimm hadden beide hun mobiel mee, maar die moest uit. Ze stegen op en Diana keek nogal benauwd. Nog nooit gevlogen? vroeg Kimm.
Diana schudde van nee. Kimm lachte. het went wel, zei ze. Dat had ik de eerste paar keer ook, dat ik misselijk werd.
Diana lachte zwakjes, ze had het gevoel dat ze over moest geven.
Na 10 minuutjes was het weer over en Diana kreeg weer wat kleur.
Diana en Kimm vroegen elkaar vanalles, ze wilden elkaar goed leren kennen, zodat ze een goed team zouden vormen als ze Went mochten interviewen.
Dus je moeder wist er niks van af? vroeg Diana ongelovig aan Kimm.
Nee, zei Kimm, Ik had gewoon naar de hitkrant gemaild en that's it, ik dacht dat ik toch niet zou winnen!
Diana lachte, ik had eerst de mail verstuurd en het toen aan mijn ouders verteld.
Ik win anders ook nooit wat!
Kimm lachte ook. Ze keek naar buiten, ze vlogen net de wolken in. Kimm keek weer naar Diana en zag dat er een mevrouw met een karretje langs kwam. Diana kocht smekkies in alle smaken, want ze was helemaal fan van de Harry Potte reeks en Kimm kocht een zakje paprika chips. Beide hadden ze ee cola light besteld.
2 uur later, nog 4 uur te gaan. Ze besloten maar wat te gaan slapen, want als ze eenmaal in Amerika zouden zijn, waren ze ineens in een ander tijdgebied. In Nederland was het dan al 10 uur s'avonds in Los Angelas was het dan 1 uur s'middags.
Ze vielen uiteindelijk allebei inslaap terwijl ze hun iPod aan het beluisteren waren en werden wakker van een stem die zei dat ze hun stoelen recht op moesten zetten, hun tafletje in moesten klappen, en hun gordel om moesten doen, ze gingen landen!

Op het vliegveld was het een drukte, ze moesten tussen de mensen door proppen om bij hun koffers te komen die via de loopband langs kamen rollen. Diana pakte haar 2 koffers en weekend tas en Kimm ook. Ze liepen naar buiten naar een taxi die op hun stond te wachten.
De taxi reis duurde nog ongeveer 2 uur, zo groot was de stad! Diana pakte vol spanning haar digitale camera uit haar tas en Kimm sloeg zichzelf. Shit! riep ze, Die ben ik dus vergeten mee te nemen! Ik wist dat ik iets vergeten was!
Diana keek Kimm aan, Oh, zei ze, maar dat stuur ik je die foto's wel door als we weer thuis zijn! Geen probleem. ik kan er toch 500 ofzo maken, heb een paar extra geheugenkaarten gekocht!
De taxi reis leek korter, maar dat kwam alleen omdat ze zich zo kostelijk vermaakt hadden met het kijken van barbie's en surfdudes en het commentaar geven op hen.
De zon scheen en het was bloedje heet, Diana smeerde zich alvast in met zonnebrand factor 30 want anders zou ze verbranden. Kimm zette een petje op.
Bij het hotel aangekomen stond er een mannetje te wachten die hun koffers naar hun hotelkamer zou brengen. Diana en Kimm keken hun ogen uit! een 4 sterren hotel!
Ze gingen naar de balie en vroegen om de sleutel van hun kamer, maar gingen daar niet gelijk naartoe. Ze checkte eerst het zwembad, de temperatuur van het water, de strandstoeltjes en de kunst die her en der aan de muur hing.
Ze gingen bij de hotelbar zitten en bestelde zich een cola en kletsen vrolijk verder. Toen er een man tegen hen begon te praten keken ze op. De man stelde zich voor als Koen Bakker, een journalist van de Hitkrant. Hij zou hun helpen met het interviewen van Went en hij zou ook wat foto's maken. Koen ging weer weg en liet Kimm en Diana verbaasd achter. Waarom hadden ze die man niet eerder ontmoet? Waarom nu pas in Amerika? De verbazing duurde niet lang, want het werd eens tijd om hun spullen in te gaan ruimen,ze liepen hun kamer binnen en hun mond viel open.
Ze hadden ieder een appart 2 persoons bed, er stond een jacuzzi op het balkon, op de badkamer was een stoomdouche en een bubbelbad, de ochtendjassen waren van zijde en het uitzicht was magnefic! Ze hadden uitzicht op zee, je zag de donkere en lichte kleuren en wat gekleurde bolletjes die mensen voor moesten stellen!
Diana maakte een paar foto's en keek toen Kimm aan.
Zullen we LA gaan verkennen? Het interview is toch pas morgen!
Oke, zei Kimm. doen we!

Het eerste wat ze tegen kwamen was een Starbucks dus liepen ze daar even naar binnen om een frappucino te halen, en liepen weer verder. Daarna kwamen ze op een winkelstraat terecht die echt reteduur was en waardoor het dus alleen bij kijken bleef.
Toen ze op hun horloge keken was het 3 uur? huh zei Diana, dat kan niet!
Kimm schoot in de lach, oeps! zei ze, we zijn vergeten onze horloges in te stellen op de Amerikaanse tijd! Laughing
BerichtGeplaatst: za mei 12, 2007 10:00 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Uitgeput maar wel komen Diana en Kimm terug in hun hotelkamer met tassen vol nieuwe kleren en schoenen. Als ze binnen komen ziet Kimm een chocolaatje op haar kussen liggen.
'YEAHHHH !!' roept Kimm terwijl ze haar tassen op de grond gooit en op haar bed springt.
'Die is van mij Cool'
Terwijl ze het chocolaatje opeet kijkt Diana met grote ogen naar Kimm en dan naar haar bed.
'Zou er ook een chocolaatje voor mij op het kussen liggen?' denkt Diana terwijl al iets op haar kussen ziet liggen.
Ze loopt snel naar haar bed toe en ziet dan dat het ook een chocolaatje is. Ze eet het maar snel op.

Als ze alles hebben uitgepakt en in hun kast hebben gehangen doen ze hun bikini aan en lopen ze samen met een handdoek naar het zwembad toe. Diana heeft haar zonnebril en zonnecreme meegenomen; bang dat ze verbrand.
Kimm heeft haar pet en zonnebril meegenomen.
Aangekomen bij het zwembad nemen ze beiden een duik en zien ook wat lekkere hunks rondzwemmen.
Rond een uur of 8 krijgen Diana en Kimm honger. Ze lopen terug naar hun hotelkamer, douche om de beurt en kleden zich om. Dan lopen ze naar het restaurant.

Diana en Kimm krijgen een plaats aangewezen en gaan zitten.
'Morgen Went interviewen. Zenuwachtig?' vraagt Kimm aan Diana.
'ONTZETTEND Shocked' antwoord Diana. 'Mann, ik heb wel duizend vragen en ik kan maar niet kiezen welke ik zou pakken'
'Haha, same here' zegt Kimm. 'Ik ben ook facking zenuwachtig en ik heb ook duizende vragen die ik wil stellen maar ik heb totaal geen idee welke echt goed zijn'
'Ja en als ik dan wat vragen heb, dan stel ik ze toch niet Rolling Eyes' zegt Diana die even met haar ogen rolt.
'Haha nee heb ik ook altijd. Lig ik in bed te denken over wat ik zal zeggen tegen iemand en dan de volgende morgen dan zeg ik het toch niet Laughing' zegt Kimm terug.
Ze eten wat en bestellen ook een wijntje. Ze komen lachend hun hotelkamer binnen als ze ineens iemand in het donker zien zitten. Kimm doet snel het licht aan en zien dan een bekend gezicht.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: di mei 15, 2007 7:47 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Diana en Kimm bleven in de deuropening staan.
Hoi, zei Diana na een tijdje..Wat doe jij hier koen?
Koen lachte gemeen..Kimm keek Diana angstig aan en deed snel het licht aan.
Diana zag dat Koen een pistool bij zich had..ze deed twee stappen naar achter en struikelde bijna maar kon zich nog aan Kimm vasthouden.
Ga zitten zei Koen op een mierzoete toon.
Te bang om te wijgeren liepen Diana en Kimm naar een bed toe en ploften neer..
Koen ging voor hun staan en er verscheen een gemene duivelse glimlach op zijn gezicht.
Ik ben niet de echte Koen, zei hij, Natuurlijk zeg ik niet wie ik ben, voordat jullie grietjes jullie mond voorbij kletsen..
Kimm vroeg gelijk: waar is ie dan?
Klep dicht! schreeuwde Koen, daarna kalmeerde hij.,.hij wilde geen argwaan wekken bij de buren.
Diana zei: chill..we doen echt niets hoor..
Koen gaf Diana een klap. Kimm pikte dit niet en trapte hem., waarom hij kimm in haar arm sneed..kimm smoorde een gil, het kwam eruit als een hoest.
Koen lachte gemeen en liep de kamer uit, en liet een verbijsterde Kimm en Diana achter.
Diana keek angstig naar Kimm, gaat het? vroeg ze.
Kimm voelde aan haar arm en haar hand zat onder het bloed
we moeten naar de ehbo gaan! zei diana geschokt. Ze verzonnen een smoes dat Kimm langs iets scherps was gelopen en gingen naar beneden.
De wond moest gehecht worden. Diana had een blauw oog en kreeg wat ijs voor erop..
Nou..we zien er fantastisch uit voor morgen, zei Diana sarcastisch..
Jha, zei Kimm. Wat moet Went wel niet denken als ie ons morgen ziet.
als we hem zien. zei Diana.., we kunnen die Wannabe Koen toch niet vertrouwen, wie weet wat ie doet met de echte Koen. Diana en Kimm rilde..
Om een beetje bij te komen van wat ze net meegemaakt hadden, gingen ze even een ijsje eten en wat mensen kijken, om op andere gedachten te komen. Maar het lukte niet echt, ze waren nog steeds licht in shock. Diana keek Kimm aan. Wat moeten we nu? vroeg ze, zullen we onze ouders bellen of niet?
Nee!, zei Kimm. als ze er achter komen, halen ze ons hier gelijk weg, en we mochten onze mond niet voorbij praten, ik wil niet dat hier nog meer mensen de dupe van worden!
hmm.., zei Diana onzeker. Ik weet het niet hoor, we moeten een manier verzinnen om de politie op de hoogte te stellen van dit. We zijn nu medeplichtig weetjewel!
Alle spanning kwam er uit bij Diana en ze liet wat traantjes over haar wangen rollen, Kimm omhelsde haar en stelde haar gerust. Daarna liepen ze weer naar hun hotel, probeerde over wat anders praten en uiteindelijk vielen ze in een onrustige slaap. Om vervolgens om 5 uur wakker te worden door een harde BONK! op hun deur...
BerichtGeplaatst: vr mei 18, 2007 2:23 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Diana schrikt wakker en het zweet breekt haar uit.
'Shit dadelijk is dat die Koen' denkt Diana angstig. Ze kijkt naar Kimm maar die ligt nog vredig te slapen.
Weer een harde bonk op hun deur. Kimm draait zich eens om maar omdat ze op haar pijnlijke arm ligt wordt ze ook wakker. Weer een harde bonk maar nu blijven ze maar op hun deur slaan. Kimm kijkt met mega grote ogen naar Diana. Diana loopt zachtjes naar Kimm toe.
'Wat gaan we nu doen, hallo als we die open doen zijn we helemaal de zak' fluistert Diana.
'We moeten uit het raam' fluistert Kimm terug.
Diana kijkt eens naar het balkon en draait dan terug naar Kimm met bange ogen.
'Kimm, lieve schat. Weet jij dat we even op 4 hoog zitten?' fluistert Diana.
'Ja dat weet ik, daarom moeten we het voorzichtig doen. Kleed je snel om en knoop dan alle lakens en handdoeken die we hebben aan elkaar, dan ga ik alvast alles zoeken wat we kunnen gebruiken.' fluistert Kimm terwijl ze al heel zachtjes naar de badkamer loopt.
Diana knikt en kleed zich om. Als ze klaar is heeft Kimm al heel wat bij elkaar gelegd in het midden van de kamer. Diana knoopt ze allemaal goed aan elkaar vast en Kimm kleed zich om.
'Neem je waardevolle spullen mee' fluistert Kimm naar Diana die druk bezig is met knopen leggen.
'Oke, ik ben bijna klaar nog 2 lakens' fluistert Diana terug.
Als Diana klaar is en haar geld, camera en gsm in haar zak heeft gestopt, knopen ze samen het lange lakentouw vast aan het balkon. Kimm heeft pijn aan haar arm door het aanspannen van haar spieren. Op de deur wordt steeds harder gebonkt, ze proberen de deur open te maken maar het lukt niet echt omdat Kimm een kast ervoor heeft geschoven. Als Diana bijna onder is hoort Kimm dat ze de deur van het slot hebben gekregen. Ze voelt haar hart kloppen in haar keel.
Kimm klimt snel naar onder. Als ze allebei heel onder zijn gekomen horen ze de kast met een klap op de grond vallen.
'Weg hier!' fluistert Kimm wat harder terwijl ze begint te rennen.
Diana rent achter Kimm aan, allebei zijn ze doodsbang.

Na een tijdje gerend te hebben stoppen ze even bij een boompje om adem te halen.
'Klote man. Ik heb totaal geen idee waar we zijn' zegt Kimm die niet fatsoenlijk kan ademen door haar astma.
'Nee ik ook niet. Misschien dat er een taxi is ofzo, zodat we daarmee naar de Studio kunnen' zegt Diana terug die ook helemaal buiten adem is.
'Misschien wel, laten we even blijven lopen. Ze weten toch niet waar we zijn' zegt Kimm die nog steeds piepend adem haalt.
Ze lopen verder op zoek naar een taxi. Ondertussen is het al bijna licht en kunnen ze beter zien of er ergens een taxi staat.
'Kimm, daar aan de overkant van de straat. Daar staan taxi's !' roept Diana na een tijdje.
'Ja ik zie ze, kom rennen' zegt Kimm terug.

Daar aangekomen nemen ze een taxi naar de Studio.
'We're there in 2 hours' zegt de chauffeur.
'Okay. Thank you' zegt Kimm die een beetje bijkomt van de schrik.
'Man ik ben echt bang' zegt Diana die begint te huilen.
'Hee, Diana. Ssst.' zegt Kimm troostend. 'Het komt allemaal goed. We gaan nu naar de Studio en vragen Went om hulp. Laten we hopen dat die Wanabee Koen de echte Koen nog niks heeft aan gedaan.'
'Is there something wrong?' vraagt de chauffeur bezorgt.
'No, Her grandfather passed away yesterday. So she's a little emotional.' verzint Kimm snel.
'Oh, I'm sorry for you' leeft de chauffeur mee.
'Thanks' zegt Diana met een glimlachje.
Na een halfuur vallen ze allebei in slaap.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: di mei 22, 2007 2:41 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Ze schrokken wakker toen de chauffer zei dat ze er waren.
Ze stapte uit en Diana begon weer te trillen van angst. Kimm probeerde haar te kalmeren.
Ze liepen de studio in, maar er was niemand.
Kimm ging vragen of Went er was, maar hij zou pas over een uurtje komen.
Diana vroeg aan Kimm: Denk je dat Went ons gaat helpen, hij heeft het vast te druk met Prison Break!
Natuurlijk zal hij ons helpen, ik heb er alle vertrouwen in, ik maak me meer zorgen over hoe we het moeten zeggen zonder dat Mr Wannabe Koen erachter komt, zei Kimm bedachtzaam.
Misschien moeten we gewoon zeggen dat er iets mis is met de verslaggever die met ons mee zou komen, en dat we denken dat een iemand er meer over weet.., zei Diana.
Hmm ja zou kunnen, maar dan heeft Went natuurlijk nog meer vragen, wie we verdenken, waarom we hem verdenken, hij zou met ons naar de politie stappen en dan zijn we er geweest, zei Kimm voorzichtig.
Diana was stil, Kimm keek haar aan. Misschien, zei Diana, maar we zijn in Amerika hier hebben ze de FBI!

Een uurtje later kwam Went aanlopen. Hij keek bezorgd en vroeg gelijk naar wat er aan de hand was.
Well, zei Diana, the journalist is not the real journalist, ze zei het heel snel en Went keek verward naar Kimm.
Kimm zei het nog eens rustig en vertelde het hele verhaal wat er die avond en nacht gebeurd was. Hij wou helpen, maar er moesten eerst maatregelen genomen worden...
  Prison Break BerichtGeplaatst: fr feb 29, 2008 20:28 pm 
Prisonbreak.nl Admin
Prisonbreak.nl Admin

Kimm.
BerichtGeplaatst: za jun 09, 2007 11:28 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Een FBI agent, gekleed in pak, kwam 2 uur later naar Kimm en Diana toe. Ze moesten het hele verhaal nog eens vertellen, hij maakte ondertussen aantekeningen.
'And then he cut me in my arm. We had to go to the first help, because it was bleeding to much.' vertelde Kimm
'Yeah he cut Kimm in her arm because she kicked him. He smacked me into my face! Man do something. We're not lying or what ya all think!' schreeuwde Diana.
'Diana, rustig maar. Ze proberen hun best te doen. Als ze er achter komen dat dit werkelijk de waarheid is dan worden we 24 uur per dag beschermt. Dan kan er niks meer met ons gebeuren' verzekerde Kimm aan Diana.
'What's wrong?' vraagt Went die er nog steeds bij zit.
'Oh nothing. Diana is scared that the FBI won't believe us.' antwoordt Kimm als de FBI weg is.
'Yeah I am scared. I can't take this anymore. You don't know what we've been through, Went.' zegt Diana verdrietig. Kimm probeert haar te troosten als de FBI weer binnen komt.
'The story you told us, it's true. The missing Koen Bakker is really missing. You two get protection 24 hours each day, that means where ever you go there is someone with you. So you don't have to be afraid anymore, if anything happen my men are just in time to save you.' begint de FBI agent te vertellen.
'Okay, but what about our stuff in our hotel?' vraagt Kimm.
'Oh yeah your stuff is already in your new hotelroom' zegt de FBI agent met een knipoog.
Na nog eens 2 uur is eindelijk alles voorbij. Kimm en Diana zuchten opgelucht.
'Oke, onze meet & greet met Went en een dagje met de PB cast naar een pretpark gaan zit er niet in. Maar ik ben allang blij dat we nog leven' zegt Kimm met een glimlach.
'Ja, je hebt gelijk. Ik was zo bang, niet normaal. Echt weer iets dat mij moet overkomen Laughing' lacht Diana.
Ze eten in de studio en blijven nog een beetje met Went en wat andere mensen praten. Rond een uur of 11 worden ze naar het hotel gebracht.
'Inderdaad. Overal waar wij heen gaan volgen die twee mannen ons.' zegt Kimm tegen Diana terwijl ze naar de balie lopen.
'Ja en daar ben ik blij om.' zegt Diana lachend.

Aangekomen in hun hotelkamer.
'OH MY GOD Shocked' schreeuwt Diana. 'Deze hotelkamer is nóg beter als die eerste! '
'hahaha' lacht Kimm. Ze ploft op een bed.
'Hey kijk daar zijn onze spullen' zegt Diana die naar een hoek wijst. 'er ligt een briefje bij.'
'Wat dan?' vraagt Kimm die opstaat.
Diana pakt het briefje op. 'Het is een briefje van die ene FBI agent en op de achterkant staat iets wat Went heeft geschreven.'

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: do jun 14, 2007 1:50 pm  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Diana hield het briefje in haar hand, het was een beetje verkreukeld..
'Nou, op t kantje van die fbi agent staat:
Here are your new identity's..
Kimm's name is changed in Keira McGregor
Diana's name is changed in Elisabeth McGregor
You can call each other by your real names, but be carefull!
The bodyguards are calling you by your new names.
They are sleeping in the rooms next to you girls.
The new cellphones are for you two. All the numbers you need are added, be carefull and call when you are in trouble!
Good Luck
Paul Stevens'

'en op Went zn kantje staat:
Dear ladies,
Dear ladies, I think you are still scared and shocked..
I want to invite you girls for a drink at my place, I think we are safe there, I would prefer to go to Star Bucks, but I think it isnt safe for you to be at crowdy places.
Call me, my number is in your new cellphones.
Love and take care,
Wentworth'

Kimm kijkt Diana ongelovig aan.
ZIJN DIE LG SHINE TELEFOONS DAN VOOR ONS!! roept ze verbaasd.
Diana begint te lachen, 'ik denk het wel' zegt ze.
Ze pakken allebei eentje, en schuiven hem open, ze moeten gelijk een nieuw wachtwoord verzinnen, want een wachtwoord als 0000 is zo te kraken.

Diana en Kimm besluiten om Wentworth gelijk te bellen.
Diana kijkt in haar telefoonboekje..en daar staat het nummer van Went, haar hart maakte een sprongetje. Kimm stond naast haar te draaien, 'bel dan! bel dan!' zei ze.
Diana drukte op de knop bellen, en de telefoon ging over.
Tuut.
Tuut.
Tuut.
Hello, Wentworth speaking! klinkt het aan de andere kant van de lijn.
H-hi! It is us, erm..D-diana a-and Kimm? zei Diana stotterend. Kimm begon te giechelen.
Hi ladies! How are you? vroeg Wentworth vriendelijk.
We are alright..Bit scared..bot okay.. zei Diana..
Kimm pakte de telefoon over van Diana..
Hi! This is Kimm speaking, we have read your 'letter' when can we come? zei Kimm
Haha, lachte Wentworth, Well we have to see, if you call me back tomorrow we could make a 'date'. But first ask your bodyguards if you girls may come.
Okay, zei Kimm, Thanks for everything Went! Bye!
Bye Bye, zei Wentworth.

Zuchtend gingen Diana en Kimm ieder op een bed zitten.
Diana sprong op. HET IS EEN WATERBED! zei ze.
Ja, zei Kimm, is het niet stoer?
Stoer? vroeg Diana. Straks word ik nog zeeziek!!
Kimm begon te lachen. We zien wel, zo erg zal het toch wel niet zijn! zei ze.
Diana keek de kamer rond.
Zullen we eens op de badkamer gaan kijken? Ik bedoel..in zo'n duur uitziend hotel..daar meot gewoon een jacuzzi bij zitten!
Beide stonden ze op, liepen naar de badkamerdeur en deden hem open.
En ja hoor! een jacuzzi! Diana en Kimm begonnen te gillen van vreugde! Ze vergaten de schrik.
Ze liepen de badkamer op, hij was heel groot.
Een jacuzzi, een sauna!, een groote douche..
Het was te mooi om waar te zijn, en toen ze op de klok keken, zagen ze dat het al half 11 savonds was.
Ze deden hun pyjama aan. smste hun ouders dat alles oke was en dat amerika heel leuk maar duur was en wenste ze welterusten ook al wisten ze dat het in Nederland midden op de dag was.
Ze gingen liggen en Diana zei; Weetje, dat wij nu op deze 3 dagen, meer meegemaakt hebben dan de meeste mensen in hun hele leven?
Jaah! lacht Kimm en ze vielen als een blok in slaap,
BerichtGeplaatst: zo jul 01, 2007 9:23 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Kimm wordt wakker van stemmen uit de keuken. Ze kijkt op haar gsm en ziet dat het bijna half 12 is.
'They sleep long' zegt de ene man
'Yeah, you're right. We're sitting here like 3 hours' zegt de andere man met een zucht.
De twee mannen willen net een slok van hun koffie nemen als Kimm als een zombie binnen komt lopen.
'Woaah' schrikt de ene man.
'Yeah that's scary, isn't it?' lacht Kimm terwijl ze een glas pakt en daar wat water in doet.
Ze gaat naast een van de mannen zitten en neemt een cracker. Na een kwartier is ook Diana wakker.
'Good morning' zegt ze met een gaap.
'Hee' zegt Kimm.
Diana gaat naast Kimm zitten en pakt ook een cracker.
'Diana, Wil je iets drinken?' vraagt Kimm.
'Nee hoeft niet. Ik pak dadelijk wel Smile' antwoordt Diana.
'Girls, you have to be carefull with calling yourselfs by your real names. You can do that when nobody is around. But in the city or in the restaurant or where ever are people, you must call yourselfs by your new names. You got that?' legt de ene man uit.
Diana en Kimm knikken.
'But we don't know what your names are? Or how do we have to call you?' vraagt Diana.
'My name is Julian White and I'll be Keira's bodyguard' zegt de man die naast Kimm zit.
'And I'm Mike Ryan and I'll be Elisabeth's bodyguard' zegt de andere man.
'Do we have to say: Mr White and Mr Ryan? or White and Ryan or Mike and Julian or.....' zegt Diana die haar zin niet kan afmaken.
'hahaha.' lachen Julian en Mike.
'You can call us how ever you want to call us' zegt Mike met een knipoog.
'That's good for me' zegt Kimm.
'Oh btw. Wentworth called but you two were sleeping. One of you have to call back' zegt Julian.
'Okay, that can Kimm do. I'm gonna take a shower. Bye!' zegt Diana en loopt naar de badkamer toe.
Kimm knikt en loopt dan naar haar gsm. Ze doet hem open en ziet dat ze een sms heeft.
'Call me, Went' leest Kimm. 'Ja daar was ik toevallig net mee bezig' denkt ze terwijl ze het nummer van Went in haar gsm zoekt.
'Hebbes' zegt ze en houdt de telefoon aan haar oor.
'Tuuuut, Tuuuuuut, Tuuut, Tuuuut' hoort Kimm. 'Tuuuut, Tuut'
'Went here' zegt Went.
'Hi it's..' Kimm denkt na. 'Do I have to say my real or new name?'
'hahaha. Hello Keira' zegt Went zodat Kimm weet wat hij bedoelt voor als iemand hen afluisterd. 'How are you?'
'Oh I'm great! I'm gonna shop with Liz' zegt Kimm blij.
'haha, girls' lacht Went.
'Yeah right. But why did you call this morning?' vraagt Kimm.
'Oh that was about our 'date' but you two are going to shop. So today isn't the day' antwoordt Went.
'Today isn't the day' zegt Kimm na. 'On a date you're wearing nice clothes and we don't have them. So we're going to shop!'
'You're right. Nice clothes.' zegt Went als hem ineens iets te binnen schiet. 'Wait! I have a idea. You said nice clothes. Can I join you two eh four while you're going to shop?'
'Yeah of course you can!' zegt Kimm.
'I need new clothes too.' zegt Went.
'Okay, that's alright. Can you be here in, let's say, 1 hour?' vraagt Kimm
'Ehh yeah. Then I'm at one o'clock in the hotel' antwoordt Went.
'Okay, Laterr!' zegt Kimm
'Byee' zegt Went en ze leggen beide de telefoon neer.

Edward Cullen

** **
Naar boven
Diana
BerichtGeplaatst: do jul 19, 2007 11:31 am  Reageer met quote
Prisonbreak.nl Mod
Prisonbreak.nl Mod

Om 5 voor 1 stonden Kimm en Diana nog voor de spiegel. Met een trillende hand bracht Diana de mascara aan op haar wimpers. Kimm schoot van de lach uit met haar lippenstift en had van haar mond tot haar rechteroor een rode streep.
'Waaat!?' vroeg Diana geirriteerd.
'Nou', zei Kimm, 'Dat jij zo zenuwachtig bent!'
'Ja, vind je het gek? We gaan shoppen met Wentworth Miller' zei Diana, met enige nadruk op de naam Wentworth.
'Ja' zei Kimm alsof het de normaalste zaak van de wereld was, 'dat klopt'.
Om 5 over 1 werd er op de deur geklopt.
Kimm die nog steeds geen keuze kon maken tussen 2 t-shirtjes schrok.
Diana liep gehaast om haar te hoge hakken naar de deur.
Ze deed open en zag Wentworth staan, van de schrik klapte ze de deur in zijn gezicht dicht. Ze deed weer open met rode wangen. "Sorry", zei ze, 'I didn't mean to-'
'It's okay' zei Went lachend en hij stapte de hotelkamer binnen.
'Where are the bodyguards' vroeg hij.
'Oh..erm..t-they are erm..in their own hotelrooms' stamelde Diana.
Kimm kwam de kamer binnenlopen, nog steeds met de rode streep over haar wang getrokken.
Went keek haar aan en wou net zeggen 'What's that on your cheek' maar Kimm haaste zich met een hand op haar gelipstifte wang naar de badkamer, waar ze even later weer uit kwam.
'So' zei Kimm, 'Shall we go, then?'
En daarmee stonden Went en Diana op en liepen voor Kimm hun hotelkamer uit.
Voor het hotel zwaaide ze naar een taxi, en reden richting centrum....
Tijden zijn in GMT + 1 uur

PRISON BREAK FORUM forum index  ~  FanFics
 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Ga naar: