Haha.. echt lache!! wel lief dat Went ff hielp he ^^ _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Kimm ging naast Lane liggen en hij sloeg zijn arm om haar heen en Diana ging naast Went liggen en kroop dicht tegen hem aan, het water was best koud...
Niet te sexistisch hea , er zijn mensen van onder de 16 _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Die zit Eline, BOX !
Maar hallo het is alleen maar arm over iemand heen ? Er wordt nog niet eens in gezoend ? _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 108
Daarom. ik vind het egt niet sexistisch. Mijn vader liep net langs want ik was helemaal aan het lachen gaat hij mee lezen. Hij zo: Wat een fantasie.
Man als er iets is dat mijn vader niet goed vindt is iets wat ik niet mag doen op mijn leeftijd.
en dit vond hij blijkbaar wel normaal anders had ik allang op mijn kop gekregen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.