Nou, een nieuwe fanfic dus, van Kimm en mij. schrijven een vervolg op elkaars verhaaltjes. moet jullie er wel bij zeggen dat het vaak tegen het melige aan zit
How To Meet Went part 1:
We zijn Hollanders dus hoe gaan we naar USA..met de fiets natuurlijk vraag niet hoe we het doen we doen het gewoon.
Na lang reizen en wat lekke en geknapte banden eindelijk in LA aangekomen te zijn, gaan we eerst eens in ons 4 sterren hotel uitrusten. Wat een uitzicht! wat een mannen! wat een klimaat!
Onze zoektocht naar McHottie Miller begint die volgende morgen als we op ons fietsje LA doorfietsen. We krijgen een behoorlijk baywatch gevoel als we langs het strand fietsen want wat een barbie's! We besluiten een kijkje te gaan nemen op the walk of fame. maar voordat we daar zijn knapt mijn band, Kimm probeert hem te plakken omdat ik daar 2 linker handen in heb maar het lukt niet, ook 2 linker handen in het plakken van banden. Opeens zien we daar een lekkertje lopen, hij komt op ons af en zegt: 2 steps back my ladies, I'll fix this. * Je raad het al, het is Went *
Na 5 minuutjes is mn band weer geplakt..ik vraag:
How can we ever thank you?
waarop hij antwoord: Well, have a Frappucino with me!
Kimm en ik kijken elkaar aan en knipogen...
To Be Continued... _________________
Laatst aangepast door Diana op vr apr 13, 2007 7:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Leeftijd: 108
Sorry voor het slechte Engels van mij
Aangekomen bij een Starbucks gooit Kimm de fiets in een fietsrek en loopt dan ook net zoals Diana en Went naar binnen. Ze gaan aan een tafeltje zitten en Went bestelt koffie.
'Where do you come from ?' vraagt Went.
'We come from the Netherlands.' antwoord Kimm
Went moet ineens heeeel erg hard lachen.
'What's wrong ? ' vraagt Diana.
'Oh nothing, but where do you need that bike for ?' vraagt Went.
'We came with the bike over here. Do you think it's strange, then?' vraagt Diana.
'Strange ? I think it's crazy ' zegt Went in een deuk.
'You're laughing at us. aren't you ? ' vraagt Kimm.
'Yeah, of course I'm laughing at you ' Antwoord Went.
Diana kijkt Kimm aan en trekt haar wenkbrauw op.
To Be Continued... _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Kimm schiet in de lach en Diana vraagt: But I heard you're part Dutch too!
Went: That's right.
Diana en Kimm tegelijk: I think it's the Dutch part in you that makes you hot!
en beginnen allebei hevig te blozen.
Went kijkt hun verbaasd aan en grijst en zegt: Thank you girls
Daarna valt er een stilte waarin ze hun frappuccino opdrinken.
Opeens merkt Diana op: Hey Went, you know LA pretty good, maybe you could go with us! We're lost like..all the time!
Kimm knikt!: yeahh that's a cool idea!
Went kijkt hun aan en zegt..: Okay maybe tomorrow.. _________________
Kimm en Diana vinden dat NATUURLIJK een fantastisch goed idee en knikken allebei meteen 'ja'.
Als ze hun frappuccino op hebben gedronken, pakt Kimm de fiets weer en dan lopen ze met z'n drieën naar het hotel waar Kimm en Diana verblijven.
Bij het hotel aangekomen, wisselen ze elkaars nummers uit, zodat Went morgen de meiden makkelijk kan bereiken. Ze nemen afscheid van Went en zetten de fiets in het hok. dan lopen ze naar hun hotelkamer toe.
'Wat een dag zeg ' zegt Kimm mega blij tegen Diana.
'Zeg dat wel, wooow gek. Ik had niet verwacht dat onze zoektocht meteen zou uitkomen. En dat alleen maar omdat onze band lek was ' zegt Diana.
'Hahahah, jaa idd ' Lacht Kimm en ploft op het bed. _________________ **
Ze bespreken de dag nog eens door voordat ze in een onrustige slaap vallen, zo zenuwachtig zijn ze. Diana is al om half 6 wakker en Kimm een half uurtje erna, vol spanning staan ze op en kleden zich om. half 7..er is natuurlijk nog niks te doen want ze hebben pas om 10 uur met Went afgesproken. Doodmoe nemen ze de trap naar beneden om in het restaurant uitgebreid te ontbijten. Na wat gegeten te hebben een heel wat geklets over wat er die dag zou gebeuren, zijn ze om 9 uur klaar. Ze gaan weer naar boven om hun tas klaar te maken, wie weet waar Went hun overal mee naartoe zou nemen?
Eindelijk was het 10 uur..Went stond voor het hotel te wachten en toen ze aangelopen kwamen met de fiets aan hun zij zwaaide hij hen toe.
Goodmorning ladies, zei hij.
en ze zeiden beide 'Goodmorning' terug.
Went zegt: I'm going to take you to the Warner Bros Studios, It would take a while but it's worth it.
Kimm ziet het gelijk zitten en zegt: Wow Cool
Diana checkt nog ff of de batterijen van haar digitale camera vol zijn en ze vertrekken..
Aangekomen bij Warner Bros Studios, zet Diana de fiets in een fietsrek en loopt dan naar Kimm toe die bij de ingang aan het wachten is.
'Waa ik ben zoo blij ' zegt Diana met een big smile.
'AAAAAH IK OOOOK, WOEJ ' zegt Kimm terug.
Na een paar minuten gaat de deur open en Went komt naar buiten.
'Come. We can go in !' zegt Went.
Diana en Kimm lopen Went achterna door allerlei gangen. Als ze dan bij een gang komen waar een aantal deuren zijn zegt Went:
'Wait here, I'll be right back ladies ' zegt Went met een knipoog.
Diana die helemaal in de zevende hemel is, ziet niet dat Kimm vertrekt. Als ze een beetje is bekomen draait ze zich om maar ziet Kimm nergens. Diana gaat haar zoeken.
Een gang verder op staat Kimm te kijken naar een deur.
'Waar was jij ? ' vraagt Diana.
'Ik hoorde iets en ging kijken, het geluid kwam hier vanaf en ik wil héél graag weten wat daar achter die deur zit.' antwoordt Kimm nog steeds starend naar die geheimzinnige deur.
Diana kijkt Kimm nogal nieuwsgierig aan.
'Wat hoorde je dan ?' wilt Diana weten.
'Ja ik weet niet precies. een of andere lach' zegt Kimm en kijkt Diana aan. 'Ik wil héél graag weten wat daar achter die deur is, Diana'
'Maar Went zei dat we daar moesten wachten, dus we moeten terug. Kom, Kimm.' zegt Diana terug.
'Nee, ik ga kijken. Ga jij maar alvast, ik kom zo' zegt Kimm en doet de klink omlaag van de deur.
'WACHT !' roept Diana. 'Ik ga mee'
Kimm doet de deur open en ze lopen allebei door de deur.
To be Continued ... _________________ **
Ze hoorden het slot achter zich dichtgaan en keken elkaar aan, de kamer was schemerig verlicht en ze zagen de achterkant van een luxe stoel. Ze schrokken toen ze een stem hoorden:
No now seriously, we need those extra's (figuranten) for next week, if we don't have any then, we can't go on filming the last episode of prison break!
Kimm en Diana keken elkaar aan, die figuranten rollen wilden ze natuurlijk wel hebben!
Ze slopen naar een donker hoekje toe en luisterde gespannen verder.
De man in de stoel praatte nog wat met de man aan de andere kant van de lijn en verder begrepen ze het gesprek niet meer. Toen de deur open ging, zagen ze een vrouw die de man riep, de man stond op en liep de deur uit...
De deur stond nog op een kiertje en toen de voetstappen van de man en vrouw wegstierven, gingen Diana en Kimm door de deur weer naar buiten en liepen weer naar hun plekje toe, net toen Went aan kwam
Went zei: Hey..you could come with me, I want to show you something..
Diana en Kimm gehoorzamen Went, en lopen hem achterna.
Ze lopen door een soort van Kamer met allemaal lampen en mensen die rennen en schreeuwen.
'Woow. Hoezo hier is stress ' zegt Kimm lachend tegen Diana.
'Whaha jaa idd' Lacht Diana.
'What are you two saying ?' vraagt Went nieuwsgierig.
'Oh nothing' antwoordt Kimm en kijkt met grote ogen naar een groepje mensen.
Dan stopt ze en blijft maar staren met die grote ogen naar dat groepje. Diana merkt dat Kimm niet meer naast haar loopt en kijkt achterom.
'Kimm, kom je nog ?' vraagt Diana.
'Diia... Diaa.. Dianaaa !! ' roept Kimm helemaal hyper. 'KIJK DAAAAAAAAAAAAAAR !'
Kimm wijst naar dat groepje waar ze al de hele tijd naar het kijken is. Diana draait zich weer om en er verschijnt een big smile op haar gezicht. _________________ **
Diana kijkt Kimm lachend aan en Kimm lacht terug. Wat geweldig dit!
Diana begint te gillen: OOOOH MYYY GOOOOD!!
Kimm begint ook: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! omygodomygodomygod *wappert met haar handen wat lucht toe*
Diana loopt naar Kimm en pakt haar bij haar schouders, Kimm doet hetzelfde bij Diana en ze schudden elkaar door mekaar..is dit een droom? gebeurd dit werkelijk?
Ze stoppen en draaien zich weer naar Went, hij staat te grijnzen: Well Ladies, if you can handle this, they are waiting... _________________
Kimm en Diana zijn helemaal blij en huppelen zo wat naar het groepje mensen toe.
Eenmaal daar aangekomen begint Diana helemaal te flippen.
'AAAAAAAAAAAAH OMG AAAAAAAAH ' schreeuwt ze.
'Diana, rustig. Het komt wel goed hoor.' zegt Kimm met een grijns op haar gezicht.
'WAAHAA ' gaat Diana door.
Went en het groepje mensen liggen helemaal dubbel. Ze komen gewoon niet meer bij
Als Diana eindelijk bij gekomen is, lopen ze allemaal naar een tafel. Ze gaan allemaal zitten en gaan wat praten.
Diana heeft onderhand al 1000de foto's gemaakt en Kimm natuurlijk ook. Hun dag kan niet meer stuk.
'Waa ik vind het zoo cool dat we gewoon die gasten van PB ontmoeten ' zegt Kimm helemaal blij.
'Jaa man. WAAA ' zegt Diana terug die nog steeds ONTZETTEND blij is. _________________ **
En daar zit je dan, met de cast van Prison Break.
Diana en Kimm weten zich het eerste kwartiertje geen houding te geven. Kimm is zich naast Lane 'Tweener' Garisson gaan zitten en Diana tussen Dominic 'Linc' Purcell en Went. De rest van de cast zit naast de rest. Ze gaat even wat eten, want voor de cast is het een gewone draaidag. Broodjes, gewoon broodjes. Diana en Kimm kijken elkaar aan...ze hadden iets spectaculairders verwacht maar een broodje kaas smaakt altijd lekker met een cappuccino! Kimm en Lane voeren een gesprek maar Diana volgt er niks meer van en kijkt Went aan, ze bloost en Went lacht en slaat een arm om haar heen! 'Do you like my surprise?' vraagt hij. Diana knikt: 'ofcourse, thank you!' en ze geeft hem een knuffel. Kimm en Lane schijnen ondertussen elkaars beste maatjes te zijn geworden..
Nadat ze gegeten hebben mogen ze kijken hoe ze verder filmen. Ze krijgen wel op het hart gedrukt dat ze niemand mogen vertellen wat er gaat gebeuren, want dat is natuurlijk strikt geheim.
Na deze drukke dag nemen ze afscheid van Went en hij zegt dat hij nog wel eens zou bellen van de week, nog een week en onze vakantie is voorbij! Ze nemen ook nog even afscheid van de rest en maken nog wat foto's en feliciteren Sarah Wayne Callies met haar zwangerschap.
Eenmaal weer terug bij het hotel, plaatsen ze hun fietsen in de fietsenstalling en lopen ze terug naar hun hotelkamertje, ze ploffen op bed neer en vallen meteen in slaap. _________________
Als Kimm wakker wordt, is Diana weg. Ze merkt het niet zo moe is ze. Als Kimm onder de douche komt staat Diana ineens in de kamer.
'Goedemiddag' zegt Diana.
'Middag ?' vraagt Kimm verbaast die nog steeds maar half wakker is.
'Ja het is al 2 uur ' antwoordt Diana.
'Oh. haha ik dacht dat het pas 11 uur was ' lacht Kimm. Ze kleed zich om en doet haar lenzen in haar ogen.
Als Kimm zich net op bed heeft geinstaleerd om TV te kijken, gaat haar gsm af.
'Kimm' zegt Kimm.
'Lane here' zegt Lane aan de andere kant van de lijn.
'oh hi, ' zegt Kimm.
'How are you ?' vraagt Lane om het gesprek op gang te laten komen.
Kimm die belt zo een half uur met Lane. Maar ze merkt niet dat Diana stiekem vertrekt. Als Kimm ophangt wilt ze aan Diana vragen of ze het leuk vindt om naar het strand te gaan. maar Diana is nergens te bekennen.
'Mmm. Die zal zo meteen wel weer terug komen' Denkt Kimm en gaat weer op het bed zitten en gaat verder met TV kijken.
na een klein uurtje komt Diana binnen.
'Zo jij bent terug. Zullen we naar het strand gaan ? ' vraagt Kimm heel blij aan Diana.
'Woaaa dat lijkt me een super idee Ik heb net een zonnebril gekocht' zegt Diana terwijl ze haar nieuwe zonnbril showt.
'Hippe zonnebril ' zegt Kimm.
Ze pakken allebei hun spullen in en lopen zo naar het strand.
Eenmaal daar aangekomen zoeken ze een plekje uit en pakken alles uit.
' Hupalakee ik ga zonnen' zegt Kimm die op haar geniale handdoek ligt met schaapjes erop.
'Me2' zegt Diana en gaat ook op haar handdoek liggen.
Zo blijven ze een tijdje liggen totdat Kimm het toch egt tijd vindt om af te koelen. _________________ **
ze lopen de zee in in hun bubble gum rose bikini's..nemen een frisse duik en trekken wat baantjes en flirten met de vele surfdudes!
Ze strompelen over de handdoeken van andere terug naar hun plekkie en zien dan tot hun verbazing Went en Lane op hun plekkie liggen! 'Hi ladies' zegt Lane.
'Hi' zeggen Kimm en Diana terug. Wentworth lacht...'We've got a surprise for you!'
Kimm en Diana kijken elkaar aan, wat zou die verrassing toch zijn?
Kimm ging naast Lane liggen en hij sloeg zijn arm om haar heen en Diana ging naast Went liggen en kroop dicht tegen hem aan, het water was best koud...
Toen het schemerduister werd deden ze hun gewone kleding weer aan en maakte een kampvuurtje..Lane had zijn gitaar meegenomen en ging wat ordinaire kampvuurliedjes zingen zoals dat ene liedje van John Denver..
En toen kwam de verrrassing.... _________________
Kimm en Diana staan nog wat rond te huppelen en te dansen op het strand, als Lane ineens stopt met het gitaar spelen. Diana en Kimm gaan gewoon door totdat Went een keertje zijn keel schraapt.
'Yeah ? What's wrong ?' vraagt Diana terwijl Kimm gewoon door gaat met dansen.
'Lalalalaaaaa WOAAH lalala' gaat Kimm gewoon door.
'Oh nothing specials. But Lane wants to tell us a story.' zegt Went.
'Story about what ?' vraagt Kimm die nu eindelijk ook de aandacht heeft.
'Come sit here and I'll tell you everything' zegt Lane geheimzinnig.
Kimm gaat naast Lane zitten op haar handdoek en Diana gaat op haar eigen handdoek zitten naast Went. zo zitten ze tegen over elkaar.
'Once there was a girl and a boy. The girl liked the boy very much but the boy doens't liked the girl. The weather was beautiful, so the girl wanted to go to the beach with the boy.' Begint Lane te vertellen.
Kimm en Diana luisteren aandachtig maar hebben niet in de gaten dat het een soort van griezelverhaal is en de PB cast hen even later laat schrikken.
Kimm krijgt het koud en wilt Lane niet onderbreken met zijn verhaal, dus staat ze op en trekt ze de handdoek onder Lane vandaan gaat weer naast Lane zitten en slaat de handdoek om zich heen. Diana en Went beginnen zo hard te lachen dat de PB cast hun lach ook niet meer kunnen inhouden, daar achter in de duinen.
Kimm kijkt raar om zich heen.
'Did I said something wrong ? ' vraagt Kimm die denkt dat ze iets verkeerds heeft gedaan.
Diana rolt helemaal door het zand van het lachen. Maar Kimm vindt het helemaal niet zo grappig.
Lane draait zich om naar de duinen en doet zijn vinger voor zijn mond. Maar ook de PB cast kan niet meer bij komen van het lachen. Kimm hoort het gelach en staat op, loopt naar de duinen en vindt daar Dominic, Amaury, Robert en Rockmond helemaal lachend zitten. _________________ **
Kimm keek hen heel verbaasd aan en vroeg: what are you doing here?
Diana kwam *nog steeds lachend* naast Kimm staan en keek in de duinen, en begon nog harder te lachen.Dominic, Amaury, Robert en Rockmond komen uit de duinen vandaan en dan zien ze dat ze wat lakens en een bbq bij zich hebben.
Robert roept: Partyyy!
Diana en Kimm lachen..dit was toch wel een echt leuke verrassing!
Ze liepen samen terug naar Went en Lane, zetten de bbq aan en begonnen alvast wat stokbrood te eten.
Even later kwamen Sara en Marshall (LJ) nog aan, ze hadden een radio bij zich en nog wat drank...
Het werd nog heel gezellig die avond.. _________________
Als al het eten op is en het al ver in de nacht is, gaan ze allemaal naast elkaar liggen, ver van de zee af en gaan slapen.
Als Kimm wakker wordt omdat haar arm slaapt, kijkt ze eens op haar GSM hoe laat het is; 7:10
'ARGH!' Zegt Kimm en ploft weer neer.
Lane draait zich nog eens om en legt zijn arm over Kimm heen.
'Shit' denkt Kimm. 'Ik wou net wat gaan lopen.'
Diana wordt ook wakker.
'Goedemorgen' zegt ze met een glimlach op haar gezicht.
'Haha, ik wou eigenlijk net wat gaan wandelen.' zegt Kimm.
'Haha ik wist niet dat jij zo'n vroege vogel was ' grinnikt Diana.
'Ben ik ook niet. Maar omdat Lane tegen mijn arm lag, ging mijn arm slapen ' legt Kimm uit.
Dan wordt Went ook wakker.
'What time is it?' vraagt hij.
'It's a quarter past seven.' antwoord Kimm die nog eens flink gaapt.
Kimm gaat weer liggen en doet haar ogen weer dicht. Mann wat is ze moe. Diana en Went gaan wat broodjes en wat Jus d'orange halen als ontbijt. Ondertussen wordt de rest ook wakker terwijl Kimm weer in slaap is gevallen. Als Diana en Went terug komen ligt Kimm nog steeds te slapen. Lane heeft een handdoek over haar heen gelegd en is bij de rest een broodje gaan eten. Na een paar minuten wordt ook Kimm weer wakker en gaat bij de groep ook wat eten.
Even later als iedereen klaar is met eten gaan ze hun spullen inpakken en gaan naar het hotel waar Diana en Kimm verblijven. Een voor een douche ze zich en kijken nog wat TV.
Plotseling gaat de GSM van Went.
'Went here' zegt Went die op neemt.
Diana, die naast Went zit, hoort een gestreste man aan de andere kant van de lijn.
'Yeah Yeah, I do understand it. We'll be there in a second.' antwoord Went gehaast.
Went legt neer en iedereen kijkt hem aan.
'We have to go to the Studio.' zegt Went snel.
Maar niemand reageert.
'We have to go NOW !' zegt Went.
'Oh OK. Let's go' zegt Dominic.
Iedereen pakt zijn spullen en gaat naar de Studio.
Daar aangekomen staat de man al heel gestrest bij de ingang. Hij haalt iedereen binnen en rent door de gangen; Iedereen moet meerennen.
'Ik wil nu wel weten wat er is' zegt Kimm tegen Diana.
'Ja idd Dat wil ik ook wel weten' antwoord Diana die misschien al weet wat er is.
Ze rennen door de gangen en dan loopt iedereen door een deur, maar Kimm en Diana mogen er niet in.
'Mm, daar staan we dan' zegt Kimm. 'En we weten nog steeds niet wat er is.'
'Ik weet misschien wat er is' zegt Diana. 'Toen Went werd gebeld hoorde ik een gestresde man aan de andere kant van de lijn. en hij had dezelfde stem als die man die toen in dat kamertje zat waar wij toen binnen zijn geslopen'
'Jaa ? ' vraagt Kimm nog eens om het zeker te weten.
'Jaa echt !' antwoord Diana.
'Ja nu je het zegt, hij leek er wel een beetje op he' zegt Kimm.
'Jaa idd.' zegt Diana.
Na ongeveer 10 minuten gaat de deur weer open... _________________ **
Went staat in de deuropening en kijkt het aan.
Diana en Kimm kijken terug.
'What do you think about an extra in Prison Break' vraagt Went
Diana en Kimm kijken elkaar aan..
een figurantenrol..die wilden ze natuurlijk wel, en ze knikten allebei hevig van 'Ja'
Ze liepen achter Went aan naar binnen toe, en zagen daar 2 vreemde mannen zitten.
Die liepen naar Diana en Kimm toe en stelden zich voor als Rob en Isac.
Rob en Isac zijn de producers van Prison Break, die in opdracht van Paul Scheuring werken. Ze zochten nog wat figuranten, maar die zijn niet op komen dagen.
Ze leggen Diana en Kimm uit wat ze precies moeten doen, en gaven het script dat ze voor de volgende dag 4 uur moesten leren. Diana en Kimm keken elkaar aan..4 uur smorgens..das vroeg! en vooral als je een rustige vakantie in gedachten had, en alleen op de foto met Went gedacht had..maar dit sloeg toch echt alles!
Ze liepen terug naar hun hotel, wat nogal een stuk lopen was, en toen ze er aankwamen gingen ze gelijk blokken aan het zwembad. Namen af en toe een verfrissende duik en gingen weer verder met oefenen tot laat in de avond, ze keken op hun horloge en schrokken zich dood, 10 uur al en ze moesten om 3 uur op staan om optijd in de studio te zijn. Ze gingen naar hun hotelkamer en probeerden te slapen, maar na al die avonturen en opwinding van de afgelopen nacht en vandaag..vielen ze onrustig in slaap..wat zou hun de volgende dag te wachten staan? _________________
Ik heb dus echt helemaal niks te dus; dus kan zijn dat hij ehh erg lang is
Diana wordt een uur later weer wakker.
'pff.' Zucht Diana terwijl ze kijkt naar Kimm die aan de andere kant van de hotelkamer ligt te slapen.
Diana gaat weer liggen en doet haar ogen dicht. Terwijl Kimm dood gaat van de buikpijn door al die spanning, Ligt Diana alweer te slapen. Kimm staat op en gaat naar de wc. Als ze van de wc afkomt, pakt ze nog een paracitemol en wilt net weer in bed gaan liggen als haar gsm ineens afgaat. Kimm wilt er naar toe rennen, zodat het liedje 'Losing my way' van Justin Timberlake Diana niet wakker maakt, maar stoot haar teen tegen de tafelpoot aan.
'DAMN !! ' Schreeuwt Kimm door de hotelkamer.
'Wie, wat, waar, wie ik ? jij ?' schrikt Diana wakker.
'Aaaah ! FACK GEK ' schreeuwt Kimm terwijl ze naar de gsm strompelt.
'Kimm' zegt Kimm die op het bed van Diana is gaan zitten met haar hand om haar bebloede teen.
'Lane and Went here ' hoort Kimm aan de andere kant van de lijn.
'Why are you calling us ?' wilt Kimm weten.
'Just wondering if you're already a wake.' antwoordt Lane.
'Ehh. Okay ?' zegt Kimm.
'Haha. But I think Diana and you were sleeping before I called ?' vraagt Lane lachend.
'Haha. No, I wasn't. I have a stomach because I'm so nervous' antwoordt Kimm.
Als Kimm de telefoon neerlegt, is Diana alweer in slaap gevallen. Ze kijkt op haar horloge en ziet dat het 2 uur is.
'Net of ik nu nog kan slapen' denkt Kimm en duwt haar oordopjes van haar iPod in haar oren en gaat naar de badkamer. Ze spoelt haar teen af en plakt er een pleister op. Dan gaat ze op bed liggen en doet haar ogen dicht.
'Kimm, wakker worden ! 'roept Diana door de kamer.
Kimm doet slaperig haar ogen open.
'What the fack ? ' zegt Kimm. 'Hoe laat is het ? '
'Het is kwart voor 3. Eer dat wij klaar zijn is het toch half 4 en dan moeten we nog naar de studio fietsen' antwoordt Diana.
Als Diana en Kimm bij de fietsenstalling staan, gaat Diana's gsm. Diana neemt op en het is Went. Kimm stapt op de fiets en Diana springt achterop. Als ze halverwege zijn hangt Diana op.
'Went vertrekt nu ook pas, dus we zijn redelijk op tijd' zegt Diana.
Aangekomen bij de studio, wilt Kimm de deur open doen maar hij zit op slot. Ze klopt een keer op de deur en nog steeds doet niemand open.
'Zijn we niet te vroeg ?' wilt Kimm weten.
'Nee het is al kwart over 4' zegt Diana die op haar horloge kijkt.
Na 10 minuten op de grond te hebben gezeten komt er een auto aan. Kimm en Diana zijn alweer half in slaap gevallen maar worden wakker als er iemand hen aantikt op hun schouders.
'Hi ladies. Wake up ' lacht Dominic.
Kimm wrijft door haar ogen en Diana rekt zich eens fatsoenlijk uit. Ze volgen Dominic door alle gangen en komen uiteindelijk in een kamer uit met een hoop spiegels en stoelen. Diana en Kimm gaan zitten ze worden allebei opgemaakt en krijgen de kleding die ze aan moeten doen.
Ondertussen is de rest van de PB cast ook al gearriveerd en als iedereen klaar is, gaan ze naar het decor.
Als Kimm en Diana eindelijk hun scene moeten spelen, wordt hun make up nog wat bijgewerkt en moeten ze op de goede plaats gaan staan.
Ze spelen het allemaal goed maar af en toe schieten ze in de lach of vergeten ze een stukje tekst; maar dat kan iedere goede acteur wel eens overkomen.
Na een scene komen Kimm en Diana echt niet meer bij van het lachen. Iedere keer als het weer een beetje gaat, beginnen ze weer te lachen.
Omdat Diana en Kimm toch niet meer bijkomen, heeft iedereen even pauze.
Als ze weer moeten spelen, gaat het een stuk beter. Ze zijn al niet meer zo moe als eerst en ze hebben het erg naar hun zin. Als ze dan een moeilijke scene moeten spelen gaat het fout met het opnemen.
I.v.m spoilers komen jullie niet te weten wat wij moeten doen _________________ **
Na de pauze hadden ze een buitenopname, maar omdat het nog vroeg was, moesten ze wachten tot 12 uur. In de tussentijd konden ze hun script nog eens goed doorlezen, zodat ze de volgende keer niet in de lach zouden schieten, kletsten nog wat bij met de acteurs van prison break en keken hoe de andere hun scripts oefenden. Lane en Kimm waren diep in discussie of ze elkaar nog eens zouden zien als Kimm weer in Nederland was. Diana en Went zaten ook wat te praten of ze nog eens naar LA kwam, dat ze dan samen wat konden gaan doen als hij ook vakantie had.
Toen het 12 uur was liepen Kimm, Diana, Went en Dominic naar buiten voor de opname.
De eerste keer ging niet helemaal goed omdat Kimm de tekst verkeerd uitsprak en Diana in de lach schoot. De tweede keer ging perfect dus de opnames zaten er snel op.
Diana en Kimm bleven nog even op de set kijken hoe de rest van de opnamens verliepen en gingen daarna nog even terug naar het hotel om alvast wat van hun spullen in te pakken voor de volgende dag, wat een leuke 2 weken waren dat geweest, ze hadden veel van Hollywood gezien en de figurantenrollen waren nog het spannenste van alles geweest. Diana en Kimm keken elkaar verdrietig aan, ze zouden Went en Lane gaan missen, maar als ze nog eens een lekker lange vakantie hadden zouden ze terug komen om hen op te zoeken, misschien zat er dan nog wel een figurantenrolletje in, maar dan niet in prison break, maar in een film en dan ook nog wat langer dan 10 minuten tot je personage dood gaat..ze lachten allebei, dit was absoluut de leukste vakantie ever geweest voor hen. Diana keek rond in hun hotelkamer, en begon te lachen. Wat is er? vroeg Kimm. Diana keek haar aan en zei: Nou..dat we het mooi geflikt hebben. Went en Lane goed leren kennen, de cast van prison break ontmoet en een figurantenrol gescoord! wie kan dat nou zeggen? wij hebben dat alles in 2 weken voor mekaar gekregen, de meeste zijn er jaren mee bezig
Kimm begon ook te lachen, ze hadden inderdaad wel geluk gehad deze vakantie. Ze pakte een doosje uit haar tas en Diana keek nieuwsgierig. Kimm hield het een beetje uit Diana's zicht, wat had ze toch mooie oorbellen van Lane gekregen als afscheidscadeautje, morgen zag ze hem voor het laatst en zouden ze samen met Went en Diana uit gaan eten. Diana stond ineens achter Kimm en zei: wat een oorbellen! lekker prijzig! hij legt je behoorlijk in de watten! ..ze schiet weer in de lach en Kimm begint te blozen, 'heb jij dan niks gekregen?' vraagt ze..
Diana kijkt Kimm aan maar zegt niks, ze draait zich om en loopt naar haar tas, pakt een doosje uit haar tas en laat Kimm zien wat er in zit. Kimm schiet in de lach...... _________________
Een jaar abo op de Starbucks
Als Kimm en Diana hun kleren die ze morgen aandoen op hun bed leggen, klopt er iemand op de deur.
Diana doet open en ineens stormt de hele PB cast naar binnen.
'Wooaaah !! ' schreeuwen ze.
Kimm springt op haar bed en gaat in een vechthouding staan.
'ROT OP. AAAH GA WEG IK SLA JULLIE ALLEMAAL NEER ! ' gilt Kimm die niet weet wie binnen komt hollen.
Ineens vliegt Lane naar haar toe. Kimm springt van bed af en rent naar Diana toe. Maar omdat Kimm wegrent knalt Lane met zijn hoofd tegen de muur aan.
'WIE ZIJN DAT ? ' vraagt Kimm buiten adem.
Na een paar seconde weet ze dat het de PB cast is en schiet spontaan in de slappe lach.
'Wooee. I didn't know her power of reaction was so fast' zegt Lane die over zijn hoofd wrijft.
Kimm die nu pas ziet dat Lane zijn hoofd heeft gestoten, loopt naar hem toe.
'Oops. I'm sorry. I didn't know it was you ' zegt Kimm.
'It's OK ' zegt Lane en geeft Kimm een kus op haar wang.
Diana zit bij Went op schoot en kijkt toe hoe Dominic, Amaury, Robert en Rockmond een dansje hebben verzonnen en Marshall zingt;
' ‘Cause I will be there and you will be there.
And we’ll find each other in the dark.
And you will see and I’ll see it too.
‘Cause we’ll be together in the dark.
‘Cause if it’s comin’for you than it’s comin' for me.
‘Cause I’ll be there, as we need each other in the dark.
And if it terrifies you than it terrifies me.
‘Cause I will be there so we’ve got each other in the dark.'
Dominic, Amaury, Robert en Rockmond dansen het ingestudeerde dansje en vergeten ook af en toe een klein stukje. Kimm en Diana liggen helemaal dubbel. Als de jongens uitgedanst zijn gaan ze even naar de supermarkt om wat chips en wat drinken te halen voor vanavond.
De volgende dag gaan de meiden nog even naar het strand en lopen nog een keer over de walk of fame.
'Moet je je voorstellen dat wij hier 2 weken geleden ook liepen als 2 meiden die met hun fiets naar LA zijn gekomen om een handtekening en een foto van Went te krijgen. En nu; 2 weken later zijn we 2 meiden die met hun fiets naar LA zijn gekomen en die Went en Lane hebben ontmoet + de andere PB gasten en we gewoon al een figurantenrol hebben bemachtigd.' zegt Kimm.
'Ja idd. de tijd vliegt als je het naar je zin hebt' zegt Diana terug.
Als ze dan weer in het hotel zijn, hebben ze beide post. Diana van Went en Kimm van Lane. het is een date; er staat een plaats en een tijd bij om vanavond uit eten te gaan.
Kimm springt onder de douche; wast haar haren, poetst haar tanden en scheert haar benen.
Als ze onder de douche vandaan komt trekt ze een jurkje aan. Terwijl Diana onder de douche is en hetzelfde doet als Kimm, gaat Kimm haar haren doen, zich opmaken en haar pumps aantrekken.
Als Diana onder de douche vandaan komt is Kimm nog wat aan het inpakken.
Diana doet ook haar jurkje aan, doet haar haren en maakt zich op.
'Hoe laat moeten we ook alweer bij dat restaurant zijn ?' vraagt Kimm die voor de tv zit.
'Half 8' antwoordt Diana die de uitnodiging in haar handen heeft. 'Het is nu half 7.'
'Oke zullen we dan maar alles inpakken en aanstalten maken ?' vraagt Kimm die de tv uitzet.
'Ja is goed' zegt Diana terug.
Diana doet haar pumps aan en pakt haar handtasje. Kimm doet haar gsm in haar handtasje en doet het licht uit.
Aangekomen bij het restaurant staan Lane en Went al te wachten; strak in het pak natuurlijk
Ze zeggen elkaar gedag en lopen dan samen naar binnen. Ze krijgen een rustig tafeltje toegewezen bij een raam. _________________ **