Leeftijd: 19
(ik weet niet of dit al gevraagd/gepost is, heb beetje over het forum gekeken maar kon niet snel zo iets vinden)
Heyy..
Ik had een vraagje over prisonbreak zelf.
Is het verschoven in NL of iets? Want ik zie steeds reclame op tv van House, en nu zat ik daar net aan te denken en ik wilde het zeker weten of die reclame nou goed was dus ik keek op TvGids site en daar stond;
''di 3 februari - RTL 5,
20:30 CSI: Miami
21:25 House
22:20 Burn notice ''
Dus ik vroeg me af wanneer prisonbreak nu dan eigenlijk komt..?
edit; oeps sorry ik ben echt blind Kvond net dit bij rtl
Quote:
Op 27 januari is vooralsnog de laatste aflevering uitgezonden. Het is nog niet duidelijk wanneer Prison Break weer verder gaat bij RTL 5. Houd de site in de gaten!
Maar... ik gok dat prisonbreak nu pas weer terugkomt als house voorbij is of als in amerika weer begint?
Ah is wel jammer maar ja dan ga ik flashpoint maar is kijken, heb gisteren de eerste aflevering even gedownload is wel aardig vet, maar volgens mij is het elke aflevering iets nieuws dus niet echt een doorlopend vehaal en dat is wel jammer. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ah wel jammer dat er nu al een break is in nederland.
Ik ga ook flashpoint kijken, maakt mij niet zoveel uit of het een doorlopend verhaal is of niet... tis wel leuker maar zonder doorlopend verhaal heb je wel meer kans op MEER afleveringen xD _________________
dus er is weer een stop? of komt alleen morgen geen prison break? want op de site van rtl staat. DEZE WEEK dinsdag en donderdag house, dus alleen deze week?
en mijn gids klopt niet bij mij staat prison break er nog wel gewoon in en dat het een super zielige aflevering word met michael