Die 1ste (loefje ^^) is al redelijk oud en is zo mak als een lammetje
Maar die 2de (toetie) heb ik pas sinds de zomer en het is een menging vna een normale huiskat en een abesyn,. deze kat blijft ongeveer 20 cm hoog en is heel erg klein en lief Dat zijn ze alledrie trouwens ^^ _________________
wij hebben trouwnes een nieuw huisdier een poesje , het is nog een jonkie paar weken pas en ze is drukk hallejoejaa daar word ik egt af ent oe gek van en die nageltjes van der vreselijk op me space staat een foto van der Een egte dame whehe _________________ http://img139.imageshack.us/img139/1096/michaelscofieldcopy1yz.gif
Aargh.. Das niet lief van je moeder he!! Gewoon zo'n heel klein poesje mee naar huis nemen dan wordt ze er wel verliefd op zo gaat dat hier namelijk ook ^^ _________________
Nee, ik woon niet aan een drukke weg, er komen best vaak tractors langs dus dat lijkt me ook niet zo'n goed idee. Mja, ik ben ook heel blij met mijn 2 konijnen