misschien was dat het plan, opzet, zijn dood in scene zetten, zodat scofield naar sona zou gaan... _________________ Michael: I Want You To Do Something For Me...
Sarah: What?
Michael: Wait For Me...
enne, trouwens, als we het toch over die kruisjes hebben, hoe is charles patoshik doodgegaan, heb ik iets gemist? Ik dacht dat ie naar holland zou varen? _________________ Michael: I Want You To Do Something For Me...
Sarah: What?
Michael: Wait For Me...
Achter de naam van Sammy dient ook nog een kruisje gezet te worden.
Dat was toch de rechterhand van Lechero, totdat hij hem wilde afzetten?
Die is iig wel doodgegaan door de ingestorte gegraven tunnel.
Je hoorde schoten .. maar je hebt wel gelijk
kon ook de bewakers zijn
maar volgens mij is ie dood _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Geen discussie over kellerman hier, hebben al een topic van ergens. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
ach met prisonbreak weet je het nooit er gebeuren wonderen...iedereen komt weer tot leven nou ik zou het wel leuk vinden als keller weer terug komt... _________________