Dan ben je niet de enige.
Ik kijk er ook nog regelmatig op en vraag mij af of er nog weer een beetje leven in de site komt.
Het blijft een super serie, jammer dat het niet verder gaat.
Ik heb alle seizoenen op dvd en heb me voor genomen om ze in de winter weer een keer te gaan kijken, ik heb ze tot nu toe al 3 keer helemaal gekeken. _________________ We're free! Finally! We're free!
Oke, dat is volgens mij in Utah. waar ze moesten zoeken naar een silo.
Een van de mooiere afleveringen. _________________ We're free! Finally! We're free!
Prison break... ik heb het al 3-tal keer gezien, en het word nooit saai eh, ik ga het wel niet meer opnieuw kijken dees jaar heb een redelijk grote film collectie en anders kan ik geen kijken lol
seizoen 1 is mijn favoriet, maar ik vind ze allemaal goed
Hee!
Welkom allemaal hier!
Het is de laatste tijd inderdaad een beetje uitgestorven. Dit zal voornamelijk komen omdat we nu meer bezig zijn met ons prive leven. En prisonbreak een beetje in het achterhoofd zit...
Maar voor vragen etc. zijn jullie altijd welkom!
Veel plezier evengoed! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ooit was dit een druk bezocht forum, helaas is dit niet meer het geval. Misschien dat er ooit nog eens een vervolg of film komt van Prisonbreak lijkt me echt super, dan zou dit forum ook weer tot leven komen. _________________