Van wie zou je geen kind willen zijn?
Haywire,omdat hij niet helemaal in orde is. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
(T-bag en kinderen ) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik stem ook voor haywari ik vind hem soort eng om als vader te hebben hij is raar!! t-bag is wel leuk maar zoals hij daar in de serie is lijkt het me geen leuke vader:P _________________ It was real Sara, You and me.. it's real.
ik zou GEEN kind willen zijn van T-Bag, hij en Kinderen dat gaat echt niet goed haywire is misschien raar , maar toch hem zou ik dan nog liever hebben dan T-Bag _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Michael, want dan zou ik tot over mn oren verliefd zijn op mn vader
T-Bag is wel OK hoor. Hij heeft alleen wat liefde nodig...
Eigelijk zou ik van niemand uit PB kind willen zijn, daar zijn ze allemaal veel te knap voor, lijkt me een groot probleem als je je vader een drop dead mooie man vind ofzo... _________________
Micheal-Ik hoef geen pa waarvan iedereen hem leuk vind.
Lincoln-Geeft ze eige zoon zomaar wg dus neej,
C-note zou wl okeej zijn
T-Bag-Gwn logics nadenk
Haywire-Ik vin hem wl fun dus ok wl oke
Tweener-Ik mag hem gwn niet dus neeej,
Sara-Ik hoef geen moeder die op micheal valt
John-Te druk met wraak neme maar ja je moet wat hea
charles--Had me opa kunne zijn
Sucre-Hij is oowkwl okeej
Bezt leuk hea, gwn iedereen afzeure die je niet mag, maar goed ik moet dus stemme 4 Micheal,Lincoln,T-Bag,Tweener-Sara,Abruzzi,Charles, Mm wort moeilijk
Tja dan ga ik toch voor T-bag...
In het echt lijkt het me wel een gave vent. dat zag je wel in de extra's van de prison Break box van seizoen 1 _________________ Micheal: Fly safe, Papi.
Sucre: Give 'em hell. Thanks to Daan!!