Leeftijd: 108
Michael natuurlijk
Maar dan blijkt dat ik helemaal niet de dochter ben van Michael maar van Linc en dan kan ik ongestoord verder staren _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Edward Cullen
** **
Laatst aangepast door Kimm. op vr jan 05, 2007 9:19 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Wat een grappig poll-idee Ik heb op Mahone gestemd. Die heeft tenminste een mooi huis, een normale baan en z'n vrijheid. Okee, hij is een beetje weird, hopelijk zou ik dat dan niet geerfd hebben, lol! _________________
ik heb op C-note gestemd, die is echt zo lief tegen zijn dochter..ik zou cker geen kind willen zijn in de seri, van t-bag want dan wordt je misbruikt en van haywire die maakt familie leden af haha _________________
niet van michael want dan zou ik mijn pa een lekker ding vinde XD
doe maar van linc lijkt me wel lieve vader _________________ breaking out was just the beginning.....
dat had je beter haywire en t-bag weg kunnen laten want ik denk niet echt dat iemand hun als vader zou willen hebben in de serie dan beter kellerman... _________________
John abruzzi ook al is ie dood, hij moet dan maar stoppen met dat mafia gedoe.. dan is ie volgens mij wel een leuke vader _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Mahone riskeert zijn leven als FBI, Sara is dokter in een gevangenis, Sucre zou me niet kunnen onderhouden zonder winkeltjes te beroven, Abruzzi is een maffia-baas, Haywire is gestoord, Bagwell ook, Tweener zou wel een lieve pappa zijn en Linc natuurlik helemaal, maar die is weer een straatschoffie