Ja zwaar aftellen man, hopelijk staat ie maandag online _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
ja het is alweer de 23e nu..
ik ga proberen of ik nog meer info kan vinden over de film _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Ja, die laatste 5 a 10 min, Zelfs Burrows had het er moeilijk mee dat zag je heel goed _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
Ja ik ook, je wist gewoon dat het nu gebeurd was, en dat Michael zou dood gaan. Maar ik vond het echt een supereinde! _________________ Be the change you want to see in the world
De 4 seizoenen + de film is best snel gegaan man en nu is het finish _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
Season 4
amai, echt waar, maar die makers zijn zo slecht. heel prison break was fantastisch, seizoen 4 had een prachtig einde (daarmee bedoel ik afl 22). en nu hebbe ze de 2 belachelijkste afleveringen ooit gemaakt. zeg eens eerlijk, wa weet ge nu meer als vorige week? ze wouden echt nog ies late zien hoe goed seizoen 1 was want daar leek deze aflevering echt op. maar deze paste totaaaal ni bij seizoen 4. echt een einde in mineur vind ik, zeker na de 2 topafleveringen van vorige week, daar had het moeten eindigen.
Net afl. 21 en 22 gekeken, zit hier een potje te janken joh!
Nu alleen deze 'film' nog. Is ie wel de moeite waard? Of ga ik dan nog meer janken? _________________
Leeftijd: 108
je gaat nog meer janken.
ik heb bij de film nog harder moeten huilen dan
bij de laatste twee afleveringen
het is zeker de moeite waard! _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.