Michael, Lincoln, Sara and co may have removed the thorn in their side, the Company, but happiness is short-lived. The two- hour action spectacular begins with a trip down the aisle as Michael and a heavily pregnant Sara tie the knot. As ever, Lady Luck holds the lovebirds in disregard, and the newlyweds have no time to enjoy the delights of marital bliss. Michael is forced to cancel any honeymoon plans when Sara is arrested for the murder of mother from hell Christina Scofield and, without so much as a trial, sent to Miami-Dade Women's Prison, where the Doc is reunited with a familiar, but hardly friendly face. Meanwhile, Krantz isn't adapting to his abode, Miami-Dade Men's Prison, but his mood soon brightens when he finds out about Sara's predicament. Krantz decides to while his hours of incarceration by plotting her demise, putting a mark on head for the princely sum of $100,000. Wicked word soon reaches Miami-Dade Women's Prison, and a vulnerable Sara must fight for survival. In a fitting farewell that ensures the show flies the coop on the headiest of highs, Michael and friends reunite to break Sara out.
Wow Wow Klinkt spannend !!! vooral het stuk van the General ! _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Tancredi aangehouden voor de moord op christina scofield _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Leeftijd: 108
michael is ook dood.
maar komt ook terug.
de film gaat - zo ver ik weet - over die
afgelopen 4 jaar, waar wij een stukje
van hebben gezien. die vooruitblik _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
hij komt niet terug xD
ze laten gewoon zien in die film, hoe hij
precies is dood gegaan en wat er nog
meer in die 4 jaar is gebeurt.
die vooruitblik die wij hebben gezien
is zeg maar een stukje van de film xD _________________ **
Achzo..
Wel grappig dat er dan mensen zijn die menen dat hij niet dood is..
Stop discuss about it:D _________________ Michael Scofield: ''Frustration must be killing you''
er zijn mensen, die inderdaad denken dat hij
niet dood is.
omdat ze denken dat zijn dood fake is zodat
hij voor the company kan werken
om er goede dingen mee te doen. maar dat
lijkt me beetje sterk want hij zei zelf dat hij
nooit van zn leven voor the company zou
werken en ik denk dat hij zeker niet in de
voetstappen van zn moeder wilt lopen xD _________________ **
Klinkt gaaf, heb dan ook hoge verwachtingen.............gaaf, gaaf, en nog eens gaaf!! Krijgen we ook nog eens een keer een vrouwengevangenis te zien. Ja hoor, zie het helemaal zitten. Kom maar op met die minifilm!!! _________________
Ik heb net aflevering 22 gezien (moest huilen..lach niet!) maar goed
ik denk dat aflevering 23 en 24 aan het einde van aflevering 22 horen dus voor de vooruit blikken. Aangezien fox niet meer wilde uitzenden, anders had Prison Break nog langer geduurd ivm met de uitbraak van Sarah, hebben ze denk ik besloten om een film er van te maken en de serie zelf te stoppen met de vooruitblikken vooroplopend op de film. Aflevering 23 en 24 hoort nog gewoon bij Prison Break. _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
ik moest ook huilen en ik weet zeker
dat er veel meer mensen waren die moesten
huilen xD
ik vond trouwens ook het dochtertje van
sucre echt super schattig! ;d _________________ **
maar huh, dan hadden ze tog beter eerst de film kunnen doen en dan afl 21 en 22 , want als ie over de 4 jaar ertussenin gaat klopt het toch niet _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
Die film is gewoon nog voor die 4 jaar.
ze hebben expres het einde na die 4 jaar dus laten zien zodat mensen de film eerder en zo snel mogelijk willen zien.
oowja, wanneer afl 23 en 24 ? _________________ Scofield: ''This ends today, I came here seeking justice...The justice I now know the system cannot provide, so if you're reading this letter, you know i died revenging Sara's death.''
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile