Ik zag gisteren nog een klein stukje van een interview dat ze hadden met hun op de tv, het ging over de promotie van het tweede seizoen van de serie ... heb enkele screenshots gemaakt toen
zooo, dat zijn ze allemaal, hopelijk niet teveel dat lachje is zooo cute van Wentworth wanneer ze hem vraagt, wat kunnen we alllemaal verwachten van seizoen 2? maarja wel stom dat ze T-Bag fout hebben geschreven ze zeggen namelijk "Teabag", what the
hehe, dat was gisteren tijdens het programma pop & showbizznews, het was op een belgische muziekzender, dus ik weet niet of jij dat wel kon zien, maar ik zag het echt per toeval en toen heb ik vlug vlug wat screenshots gemaakt
Sino? :p moet dat niet zyn c-note?? en teabag.. t-bag? :p l-jay xD dat interview kan je ook op internet bekyke staat ergens o you tube _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
haha jaa dat viel my ook als eerste op xD typisch belgie hehe.. _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.