wel ik had een slecht rapport voor verkoop dan en toen ging ik naar kantoor en nu beginnen ze allemaal te zeggen je kunt het niet aan enzo vet irritant heeft iemand hier een oplossing voor.
Uhhm ja ik weet niet wat je hier aan kan doen. Je kan eigelijk alleen maar hun Oordeel/Mening accepteren. Maar als je zelf vind dat je het het wel aankan.. dan wanneer je de kans weer krijgt voor volgend rapport.. laten zien dat je het wel kan! Je niet van de wijs laten brengen door zulke mensen (ookal gaan ze over je cijfers). Gewoon je best doen! _________________ Michael: We're not getting out of here.
T-Bag: Unfortunately, pretty, that ain't an option.
Gewoon proberen te overtuigen dat je het wel kan, en zeggen dat je dankzij deze resultaten inziet wat je fout doet en daar aan gaan werken (dan ook echt doe he! ) _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
extra je best doen inderdaad en laten zien dat je het wel kunt =) succes _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.