Ik ben relatief nieuw hier, en vind het aardig leuk om te photoshoppen.
Nu zag ik dat er veel verschillende kopafbeeldingen zijn. Ik ben toen ook maar wat in elkaar gaan knutselen en dit is het resultaat:
Is dit goed genoeg voor weer een nieuwe afbeelding voor op de kop?:
(Het plaatje is overigens nu wel wat verkleind door het forum en daarom komen de pixels niet helemaal goed uit)
Leuk dat je zo bezig bent rutger.
De fotos zijn echter al gekozen.
Als je het leuk vindt kun je mee doen met de aotw, fotos voor een eventuele nieuwe header worden nog even niet gekozen, deze staan er net op. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Uhnm over het plaatje..wij vinden dat Micheal & Lincoln meer in het midden moeten, want nu lijkt het net of die andere (weet even niet meer hoe die heet) het belangrijkst is maar dat is natuurlijk niet zo!!
gr. onsje _________________ Heeee=D Dit zijn wij,, We lOve Prisonbreak=p
Jaa, je kan inderdaad beter michael en lincoln in t midden zetten want in het echt laat je wentworth toch ook niet aan de kant staan _________________ Michael: I needed to be here,
but then I wanted to be here, with you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that..