De laatste keer dat je Gretchen ziet, gaat ze met Lincoln, Mahone, T-Bag en Don Self naar de koper van Scylla toe. Daar wordt ze neergeschoten, maar is nog niet dood.
Lincoln en de groep laten haar op de grond liggen en gaan weg.
Nee ze is niet dood, in: Prison Break The final break ( dat is de film ) zie je wat er met haar gebeurt is. Dei film kun je ook al gwn downloaden _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Nee, zoals ...(hierboven) al zei.
Ik heb de film zonder download met nederlandse ondertiteling. Stuur me een prive berichtje en ik stuur je de link. _________________ Scofield the begin of a new world
[quote="Nathanchunkie"]Nee, zoals ...(hierboven) al zei.
Ik heb de film zonder download met nederlandse ondertiteling. Stuur me een prive berichtje en ik stuur je de link.[/quote]
Nee is niet nodig, ik heb hem ook al met subs en al _________________ Michael: ''We're free... Finnaly, we're free.''
ik denk ook niet dat zij dood is want je hoorde toch een politie sirene toen lincon en de anderen weg reden ik denk dat de politie haar dan naar het ziekenhuis heeft gebracht.
ik denk ook niet dat zij dood is want je hoorde toch een politie sirene toen lincon en de anderen weg reden ik denk dat de politie haar dan naar het ziekenhuis heeft gebracht.
Net als John Abruzzi zeg ik ook, ga de film kijken dan krijg je zo'n beetje alle antwoorden op je vragen over Michael, Gretchen en de rest. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''