Een einde komt er zoiezo voor de zomervakantie.
De laatste 2 afleveringen zullen inderdaad een film worden waarin alle losse eindjes aan elkaar worden geknoopt. _________________ Meest gehaatte forum member.
Hmm nice _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
dus alleen op de blue ray versie : heb je die extra's episode 23 en 24
en gewoon op DVD heb je alleen die film van PB maar niet de extra's dus geen episode 23 en 24 ?
Hoe zit het nu precies, je hoort en leest 5000 verschillende dingen _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Het is precies zo als jij het zegt, op de dvd zit gwn de film en op de blu-ray zitten nog die extra's. Maar het is nog niet bekend wat die extra's zijn. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Het is precies zo als jij het zegt, op de dvd zit gwn de film en op de blu-ray zitten nog die extra's. Maar het is nog niet bekend wat die extra's zijn.
Dat is wel een beetje vaag dan, op dvd de film d.w.z. PB tot episode 22 dan film, en op blue ray heb je de PB film + episode 23 & 24 als het zo is is het wel raar toch _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Nee volgens mij is de film e23 en e24, maar op de blu-ray heb je als extra's de titels van e23 en e24 maar wat die inhouden is nog niet bekend, Maar het is niet zo dat je op de blu-ray de film hebt en ook nog eens e23 en e24. Gwn even afwachten dan zullen we het wel zien _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
De titels van episode 23 en 24 is toch the old ball... en Free
Hmm ik ben wel heel erg benieuwd wat die titels op de blue-ray inhouden dan
en ja afwachten haha ja dat is moeilijk met PB dat weet je _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Nee volgens mij is de film e23 en e24, maar op de blu-ray heb je als extra's de titels van e23 en e24 maar wat die inhouden is nog niet bekend, Maar het is niet zo dat je op de blu-ray de film hebt en ook nog eens e23 en e24. Gwn even afwachten dan zullen we het wel zien
De inhoud is al deels bekend.Bovendien is het einde van Prison Break episode 22. en niet 23 en 24 die vervangen gaan worden door een vaste titel _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
Deels bekend ? vertel is
en van waar heb je deze info ? _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
En nee ik vertel niets, want heb sinds dat ik hier ben gemerkt dat het hier niet erg gewaardeerd wordt als ik wat over Jodi schrijf en Prison Break The Final Break draait grotendeels om Jodi. _________________
Leeftijd: 108
voor de zoveelste keer.
let op je dubbelpost!
en iedereen heeft respect voor iedereen.
we hebben de mensen die jou niet
respecteerde al een PM gestuurt.
en zo ver ik weet, hoor ik hun niks meer
over jou zeggen.
en ten tweede.
als je niks wilt zeggen daarover, waarom
blijf je dan maar zeggen dat je het weet?
ook lekker handig voor ons, die juist wel
alle spoilers graag zouden weten. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Voor zover ik weet heb ik nooit iets dubbel gepost, en als dat wel zo is dan moet er gezorgd worden dat deze website in alle browsers werkt, want in sommige browsers werkt het voor geen meter, dus ga mij alsjeblieft niet aanvallen maar prima ik zeg al niets meer, en waarom ik niets zeg, is dat ik het niet over de persoon heb die mij in het begin niet waardeerde, maar er zijn er meer die Jodi niet waarderen en daar kan ik niet tegen en dit is niet het enige forum waar ik haar verdedig, ik word er namelijk doodziek van van al dat geziek om Gretchen en of Jodi, er zijn er heel heel weinig die haar waarderen alleen maar omdat ze sarah wilde dood hebben. Heel triest, dus Nee daarom zeg ik er niets over, maar ik zal het ook niet laten om onjuiste info te corrigeren zonder verdere details..
Ik ben ook ontzettend blij dat Prison Break binnenkort is afgelopen. Ik zie overal hetzelfde MiSa baby's, michael dit en sarah gaat trouwen, gatverdamme ..... geniet van de serie en waardeer alle spelers die in Prison Break spelen inclusief Jodi Lyn O'Keefe, van mij apart vermoord ze alle spelers dat zal me een worst wezen. Kijk verder dan wie wat doet. Jodi speelt ook nu niet meer in Prison Break, hoor jij mij huilen en of zeggen Ik haat Michael of Linc? Nee. Zoals ik al eens eerder zei ik heb heel wat over me heen gekregen op forums en op Boards omdat ik het voor Jodi opneem, en ik ben het nu gewoon zat!
Nu The Final Break grotendeels om Gretchen draait ben ik heel benieuwd wie er nu nog overblijft qua trouwe Prison Break fans... en wat er na volgende week nog geplaatst gaat worden op forums ............ ik denk heel weinig, ik weet het wel zeker.
Trouwe Jodi Lyn O'Keefe Fan sinds 1996 _________________
Leeftijd: 108
het zal wel.
zover ik weet ging het om jou.
en er zijn genoeg andere meningen
en smaken verschillen.
niet iedereen hoeft jodi leuk te vinden
of te moeten waarderen.
vandaar; smaken verschillen.
en heel veel mensen kijken prisonbreak
omdat het gewoon een leuke serie is.
natuurlijk zullen heel veel niet willen
dat michael dood gaat.
logisch, hij is de hoofdrol speler.
maar dat is nog geen reden om zo
te doen. sorry hoor, maar het is een
MENING. meningen zijn toegestaan
hier. waarom ga je niet naar een
jodi forum dan?
daar waardeert iedereen haar. is
alles opgelost [:
en over die dubbelpost.
ja, je hebt best vaak dubbel gepost.
en dat is verboden, ik zeg het alleen
maar zodat je er op kan letten.
oh en dit forum zal altijd actief blijven.
er zijn diehard posters hier. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik heb niets dubbelgeplaatst, als je edit, plaats ie het dan dubbel ofzo, dan lig het niet aan mij maar aan deze site, er zit namelijk een flink javascript error in. Ik zie namelijk geen reden om dubbel te posten.
En over een Jodi forum.. die bestaat niet! Ik ben heb als enige een erkende fansite over haar. Een forum run ik niet want ik heb geen zin in gezeik op forums. Dus al mijn comments op mijn site zijn uit. Het enige Board dat er is op Jodi haar IMDB pagina en die heeft zelfs al helemaal volgestaan met haters en daar heb ik ook heel wat over me heen gekregen. Ik beheer m nu grotendeels zelf daar, dus het is nu gelukkig ingetoomd, maar ik zit niet te wachten op mensen die de boel verzieken. Moet je kijken wat er bijvoorbeeld gebeurd als ik hier haar naam noem, of er reageerd niemand of er komen klote reacties, nee daar zit ik op te wachten. En dat gaat overal zo. _________________