Hallo allemaal,
Deze film heeft me enorm aangegrepen. Iik heb m gisteren gezien. Het is een waargebeurd verhaal.
Ruth Chandler heeft recentelijk twee jonge meisjes geadopteerd en neemt ze in haar huis, waar ze nog drie jongens heeft. Ruth is echter behoorlijk gestoord en besluit de meisjes discipline bij te brengen door ze flink te straffen. David, het 12 jarige buurjongetje, wordt verliefd op het oudste meisje en ziet op een dag hoe zij wordt gemarteld. Hij besluit om haar te helpen en haar daar weg te krijgen, maar moet dan wel eerst een volwassene vinden die zijn verhaal wil geloven
Ik weet niet of iemand deze film al eens gezien heeft, je hebt ook een andere soort gelijke film: An American Crime. Deze heb ik gisteren ook gezien maar haalt het niet bij Jack Ketchums: The Girl Next Door 2007. Dat er zoveel gekken op de wereld rondlopen zou je niet geloven maar ze bestaan echt.
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile