Beetje rare ogen , maar miss ligt het aan de foto _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik herkende ze eerst niet ..
of is het iets anders wat ik er aan merk ?? _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
nee je hebt wel gelijk, in de serie heeft ze blond haar
ik wist het wel !!!
hoe komt het dan dat ze hier op prisonbreak.nl geen enkele foto hebben waar ze blond haar heeft ? want ik denk dat er vele haar zo niet herkennne...
ik moest ook een tijdje naar die foto kijken voor ik doorhad dat zij het was hoor _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
ze werkt samen met de vader van mike en linc. was ergens halverwege seizoen 2, toen linc werd gearresteerd en toen zat zij met nog een paar anderen in een busje kwamen ze hem bevrijden toen sloeg ie haar in der gezicht.
LJ is bij haar gebleven, zij zorgt nu voor hem, geloof ik. _________________ Life isn't the amounts of breath you take, it's the moments that take your breath away...
Jeps, ik herkende haar ook eerst niet tis dat ik dr naam zag.. omdat ze blond haar heeft in de serie xD _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
sorry voor de dubbelpost, maar (Jodi Lyn O'Keefe) speelt Susan B. in seizoen 3.. als jullie Jane phillips bedoelen dat is diegene die Lincoln toen hielp en haar naam is Kristin Lehman dat is Jane phillips en niet Barrow, kyk maar op google _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.