ik ga in de meivakantie een film avond houden met een paar vriendinnen
en wij wouden echte jank films gaan kijken
maar we weten er geen.
iemand nog ideën?
The Green Mile is echt een aanrader!! Schitterend mooi!!! _________________ Sucre: What’s another word for love?
Michael: What’s the context?
Sucre: Oh, you know... yeah, "I love you so much, I aint never knockin’ over a liquor store again" context.
ja ik vind actie en griezel ook kei leuk maar ik heb al 3 keer een griezelavond gehouden dus we hebben al heel veel griezel films gezien maarja.. bedankt voor de tips over de jankfilms ik zal eens vragen aan mijn vriendinnen of ze bambi willen zien !
whaha!
The Green Mile jaaa, ik was ontroostbaar..
Of probeer het voor de grap eens droog te houden bij zijn andere films. Forrest Gump, Cast away.. Zucht.. *Is fan* _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
8 legged freaks is ook een jank film, omdat ie gewoon zo slecht is dat je spontaan moet janken vanwege verspilde tijd van je leven _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
haha,,nou beetje maf maar ik moet wel eens een traantje weg vegen bij van die oude lassie films (die hond you know ) zo zielig wat die hond moet doorstaan (ook al is het maar een film :p) _________________
Ik moet altijd janken bij pokemon films, zo geweldig vind ik ze
en ik maar denken dat ik de enige was ..
titanic is en blijft een grote jankfilm ..
vind hem zo geweldig ..
bij het einde van lord of the rings: the return of the king dat vind ik ook altijd wel een beetje traanverwekkend :p
ik weet er nog wel wat maar kan er nu dus niet opkomen .. _________________ Michael: I need you in there. Lower the sheet.
Sucre: you only lower the sheet if you and your cellie want to get friendly.
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
ik heb laatst Zomehitte gezien, moest ook janken, maar meer vanwege hoe slecht die was en dat ik die 1 1/2 uur lang beter kon besteden aan een echte seks film _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Seven pounds is idd mooi _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels