Mijn allereerste liefde dat was juffrouw Toos.
Op de kleuterschool de blauwe blokkendoos
ff serieus.. mijn eerste liefde woonde in Vinkeveen.. is ee beetje ver weg vanaf zuid limburg. Is ook niet veel geworden.. achja.. _________________ 'Either we split this money and you can go get your legs tattooed or whatever the hell it is you want or they're gonna find your corpse slumped over that there chair with your pants down around your ankles cause it's been a long time coming pretty.'
wat un ass.... myn jeugdliefde praat niet meer tege my ghehe en de rede... omfg wat un onozele maja... _________________ No one can outrun their destiny..
Leeftijd: 108
Mijn eerste liefde is nu een goede vriend van mij. hij heeft soms van die woede aanvallen en ik ben de enige die hem kan kalmeren. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
klinkt misschien stom, maar ik heb nog geen eerste echte liefde gehad.
als ik verliefd was op een jongen of ik vond hem leuk, vond ie mij niet leuk en andersom..
dus ik wacht nog af..misschien dat ik van de zomer wel prince charming tegen het lekkere lijf loop..wie weet _________________
Leeftijd: 108
Dat sucks Gisteren was ook vriendin helemaal verdrietig, helemaal huilen omdat haar vriend het uitgemaakt had. En we moesten nog proefwerken maken. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
maar eerste echte liefde was vorig jaar , maar het ging uit omdat mensen allemaal zaten te stoken tussen ons.. & heel veel mensen waren denk ik jarloers, want het ging echt niet meer overal verhalen over hem en mij , en op een gegevn moment waren we ht zat , en toen had hij het uitgemaakt, omdat hij het niet leuk vond, echt dom maar hij zegt wel dat hij nog steeds heel veel vn me houd en nu wil t hij weer met mij.. dan denk ik echt zo van ja donder nou maar weer op =) _________________ Every step that you take,could be your biggest mistake, it could bend or it could break. Thats the risk that you take.
Dat heb je dan nog steeds goed voor elkaar, hoe lang hebben jullie al? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design