Hoe kwam de liefde tot stand?
Wat vond je er van?
Is het nog je liefde of is het uit gegaan en waarom? _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Nja mn eerste liefde dat was op de basisschool maar dat bedoel je waarschijnlijk niet..
mijn eerste ECHTE relatie was voor rob, het was leuk lief en te NIEt serieus.. we hadden veel ruzies, ik ben 3 maande nr curacao geweest in die tijd, nja het was anders dan nu met rob, maar verliefd was ik zeker!
Nu is het echter uhm hoe zeg ik dat goed.. nja het voelde vanaf het begin af aan serieuzer... _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Klinkt misschien stom, maar ik heb nooit echt een eerste liefde gehad. Als ik verliefd was op iemand, was hij het niet op mij; als iemand verliefd was op mij, was ik het niet op hem.
Ik heb gisteren degene waar ik nu op verliefd ben uitgevraagd en hij zei ja, dus wie weet wordt dit de eerste échte liefde _________________
nja je hebt dus wel een echte liefde gehad alleen het was niet wederzijds.. maar succes! _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ik zelf ben ooit in de brugklas van het VWO verliefd geweest op iemand, alleen vraag me achteraf of dat wel echt verliefdheid was.
In mijn leven heb ik 1 keer een serieuse relatie gehad, terwijl ik niet eens veel voelde voor die meid, weet nog steeds niet waarom ik daar toen aan begonnen was, want ze claimde me teveel en werd er eerder moe dan gelukkig van
Voor de rest heb ik wat losse scharrels gehad, wat vrijer voelde, maar waarbij je nooit echt een diepe band hebt.
Oftewel... ik moet nog ooit mn grote liefde vinden. _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
nja mn grote liefde heb ik alwel gevonden dat durf ik wel te zeggen!
Hij past uitstekend bij bij _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
ik heb mijn grote liefde gevonden en hij mij ook,, maar we hebben niks,, willen nog lekker genieten enz,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
Leeftijd: 108
Mijn eerste liefde was Randy
En ik had met hem in de kleuterklas ehh 3 jaar lang.. Hij zat bij me op school en woonde naast mijn oma
Die gast duwde mij ooit in een prikkelstruik en toen kon ik lekker naar het ziekenhuis want had overal schrammen op me gezicht en een ging over mijn oog..
Toen kwam hij naar me thuis en gaf me een ringetje die heb ik op de grond gesmeten en had ik gezegt ;;
Het is uit
De volgende dag was het weer aan..
En nee hij is nu niet meer mijn liefde allang niet meer _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
mijn eerste liefde was ook in groep 1 altijd als ik daar kwam vrolijkte ik helemaal op volgens mn moeder maar hij ging in groep 2 ofzo naar een andere school en nu zittie bij me op de middelbare en nu is t echt een lul maar goed _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Hoe kwam de liefde tot stand? Ik zat bij hem op school, het was toen ook mijn beste vriend.
Wat vond je er van? toen heel leuk
Is het nog je liefde of is het uit gegaan en waarom? we groeiden uit elkaar.. ik spreek hem nu soms nog wel eens,, _________________ Ep. 22 is love <3
pff. eerste liefde..
heb ik eigenlijk nog nooit gehad
wel verliefd.. maar écht serieuss . tjah .. dat is nu zeg maar gaande
maar hij is niet verliefd op mijj _________________
Haha, de allereerste, geen flauw idee. Niet dat die eerste liefdes ooit iets geworden zijn hoor. Die waren op de basisschool.
Loezzy heeft een interessanter verhaal. Die heeft een presentatie gemaakt over haar verloren liefdes. God, zo gaaf. XD _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...
Wat?! Cool, laat horen!
Ik was voor het eerst 'verliefd' op de basisschool. Op de jongen die zo hard kon rennen... _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
nou mijn eerste ECHTE liefde is in de carnaval tot stand gekomen:P en we hebben nu al bijna 3 weken ahahha:p
nou ik kom voortaan maar weer is hier:P want hb verer toch nie veel te doen:p alleen te msnen smsen blaqbla
Haha, de allereerste, geen flauw idee. Niet dat die eerste liefdes ooit iets geworden zijn hoor. Die waren op de basisschool.
Loezzy heeft een interessanter verhaal. Die heeft een presentatie gemaakt over haar verloren liefdes. God, zo gaaf. XD
whaha, ssst. XD die presentatie heb ik gemaakt toen ik nog niet goed wist wat liefde inhield en toen ik extreem depressief was. ^^;
Mijn eerste liefde... Pff, ik was een keer stapelverliefd op dezelfde jongen als Lariekoek, maar het is niets geworden, voor beide niet. Ik heb sowieso een beetje een hekel aan liefde. Stom gedoe. _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Nooit echt gehad, nouja, wel een beetje, maar het was mis gegaan... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design