Wie is jullie favo zanger en/of zangeres?
Ik ben helemaal fan van Robbie Williams, vorig jaar ook naar een concert geweest, was helemaal toppie! _________________
Ik vind een heleboel leuk. Ik vind Christina Aguilera echt supergoed. Vooral The Voice Within, I'm Okay en Hurt zijn echt goed. Heb ik al 1000 keer gehoord en vind ze gewoon nog steeds heel mooi, moet je ook ff naar de tekst luisteren. Wat ik nog meer op m'n mp3 heb staan: Trijntje Oosterhuis, u2, greenday, paul de leeuw, marco borsato, nelly furtado enz.enz. Ik luister ook heel veel filmmuziek en gewoon muziekstukken enzow... De filmmuziek van Forrest Gump is echt geweldig!
Ik vind rihanna ook super goed, en verder nog een heleboel bandjes.. die gewoon goed zijn, niet om 1 bepaald persoon _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik heb niet echt een favoriet, het ene liedje van een artiest vind ik wel leuk en de andere weer niet.. maar ik vind DJ Tiësto altijd wel goed (ja, ik weet het: geen zanger/zangeres, maar boeiend ) en Nelly Furtado (sommige liedjes zijn wel goed), maar ik ben echt helemaal gek op de filmmuziek van Step Up.. die Drew Sidora zingt echt goed! _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
Ik heb er meerdere, pink, nelly furtado, shakira,, en nog wel meer _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Justin Timberlake vind ik echt goede muziek
vaak vind ik een liedje op het begin súper en dan heb ik het zoooo vaak gehoord dat het verveeld, maar bij Justin Timberlake heb ik dat niet _________________