Hallo allemaal,
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar mijn favo personage is niet Michael Scofield wat van velen wel is. Maar mijn favo is Susan B aka Gretchen Morgan of terwijl Jodi Lyn O'Keefe. Ik heb al haar films, het was wel moeilijk om er aan te komen, maar de laatste die ik heb gekocht afgelopen week was Red Rover met Jodi in de hoofdrol. Aangezien ik webdeveloper van beroep ben en het de moeite waard vond om speciaal voor alle Jodi Lyn O'Keefe Fans een domeinnaam te registreren (haar naam) en daarbij een website te bouwen met ales over Jodi Lyn O'keefe .
Ben ok webdeveloper, moet eerlijk zijn had niet beter gedaan _________________ Michael: If you think I'm gonna leave my brother behind, you have *massively* underestimated me!
Ze is lelijk en denkt dat alle mannen haar willen,
Sucre en lincoln bijvoorbeeld haha
Dat kan ieder zijn mening.
Ik heb niet een site gemaakt over Gretchen Susan B, maar over Jodi Lyn O'Keefe in het algemeen. Ik heb al haar films op 1 na, maar die wordt deze week bezorgd Het is trouwens heel moeilijk om films van haar nog te krijgen. Ben benieuwd naar haar volgende film aangezien ze volgens mij in Prison Break eruit is, wat ik overigens niet leuk vind
Ik vind haar in ieder geval een goede actrice en een hele mooie vrouw.
Gr
Danielle _________________
The Original Jodi Lyn O'Keefe Fansite
http://jodilynokeefe.info
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile
I have placed a tattoo with the name Jodi Lyn O’Keefe to the inside of my right arm, because Jodi Lyn O’Keefe is special for me… she gives me hope and she let me smile