Ik ben een groot fan van William Fitchner en Peter Stormare.
Ik heb gisteren Armageddon te kijken. Best leuk al die top acteurs zoals Bruce Willis, Bily Bob Thorton en Ben Afleck. Maar ik vond het veel gaver om Peter Stormare en William Fitchner samen te zien spelen. En dat al lang voor prison break. In Equilibrium spelen William Fitchner en Dominic Purcell samen
Een lijst van de films waarin ze spelen kun je zo vinden!!!! maar weten jullie nog meer films waar meerdere acteurs van de priosnbreak cast samen spelen? Lijkt me leuk om die ook eens te gaan bekijken.
Judego _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."
Leeftijd: 91
Ken je de website IMDB.com?
Als je daar zoekt op Prison Break krijg je de lijst met acteurs. Als je dan op de acteur klikt krijg je de lijst met films en adnere series;)
Rondom 4 en 5 mei zag ik Peter Stormare in een oorlogsfilm. Volgens mij Hitler: the rise of evil. Ik vind het een erg sterke acteur. William heb ik nog nooit eerder in een ander film gezien,
Blade 3 vindt ik wel goed waar purcell de bam-vampire is _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Het gaat mij vooral om de films waar meerdere acteurs van PB in meespelen niet van slecht 1 persoon. Want dan zit je zo aan de 200 films.
Tot nu toe heb ik er slecht 3 ontdekt.
Armageddon- Johna Abruzzi en Alex Mahon
Equilibrium- Alex Mahone en Lincoln Burrows
Hostage LJ en T-bag _________________ Sammy in Sona:"One box of rum for the man who bring me Micheal Scoffield."