Owww, wat een schattige kindjes!
Volgens mij snapt ie het ook niet helemaal idd..
"Have they been practicing for a long time or was it just improvisation?".. "two weeks" Oeps.. xD _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Die reactie van hem dat ie zn benen optrok toen die kids met die zwaarden naar hem toe staken echt te lief hoe hij op ze reageerd *smelt* _________________
Ik vind Johnny Depp de leukste man van de wereld.
Um, de films die ik gezien hem met hem erin zijn: Sleepy Hollow, POTC, Secret Window, Don Juan, Edward Scissorhands, en nog wel een paar. ^^ _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Nog ff en dan komt een nieuwe film van m uit..
of die is al uit
Sweeny Todd!
Hebbie 'm al gezien? Echt vet freaky, dat begin, dat middenstuk, dat einde, die hele film..
Moet wel zeggen dat Johnny er toch weer geweldig goed uit zag als maniakale, lijkbleke seriemoordenaar.
P.S. EN HIJ ZINGT! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
wat ik afvraag : is het waar dat hij een eiland voor zichzelf heeft gekocht? _________________ What happens on the mile stays on the mile. Always has...
Depp zou naar het schijnt 41 miljoen dollar verdienen voor in de nieuwe Pirats film. Wow j ong echt vies veel geld,, wil ik ook wel verdienen :d _________________