Aaaah op dit onderwerp ga ik me abonneren!
Johnny Depp is zoooo lekker.. *kwijlkwijl*
Maar verder is hij natuurlijk ook briljant en een genie en alles.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Heb je Edward Scissorhands, Cry Baby en Blow wel eens gezien?
Die films zijn echt vol met Johnny (dûh als hij de hoofdrol heeft..)
En in Cry Baby zingt ie ook nog een liedje!!!
*gilt alsof ze vooraan staat bij een concert* _________________
In Pirates zingt ie ook een liedje..
Nej die films heb ik allemaal niet gezien, ik had wel gehoord dat Blow een goede film was, dus toen wilde ik hem downloaden, maar als je blow intypt bij bepaalde zoeksites komen er allemaal filmpjes van een ander genre als je snapt wat ik bedoel.. Probeer het nog wel eens ergens anders. Kheb wel Charlie and the Chocolate Factory gezien. Dat lachje! omg Geweldig! Maar ik ga keertje Johnny Depp marathon houden met vriendin, dus dan zal ik wel fftjes inhaalslag maken! _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Ooh Stoer
Dan moet je Don Juan ook kijken he Heb die film ook nog nooit gezien, maar Don Juan is net zoiets als Casanova..
Johnny->Don Juan->Casaova..*zwijmelt* _________________
Nouw zij zal het wel weten welke goed zijn. Ze had pas alle films opgeschreven die ze gezien heeft. Ik weet niet hoe lang ze er mee bezig is geweest, maar wát een waslijst.. En volgens mij heeft ze ook alle films gezien van Johnny Depp, behalve Charlie and the Chocolate Factory.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Welke film
hij is chill _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Spelling en grammatica fouten voorbehouden. Forum Regels
Aaah, word je daar bang van?!
Ik zou het natuurlijk heel graag willen zien, maar ik heb geen tijd.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Heb je Sleepy Hallow wel eens gezien?
Is ook met Johnny Depp en het moest ook een horror voorstellen..
t was een goede film, maar de horror liet beetje op zich wachten.. _________________
Ja dat heb ik ook gehoord, maar die heb ik ook nog steeds niet gezien.. Is mss wel een goeie film voor daan dan, kan ie toch zeggen dat ie een horrorfilm gezien heeft.. _________________ Dit zinnetje staat onder al mijn berichtjes..
Kan ik niet van slapen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
hij is echt wel vet,met zij rare loopjes en zo ,soms verwijfd maar dat maakt t juist zo vet.. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
oke , laat dan maar , ben niet zo weg van horror...
secret window is geen horror.. hou dr ook niet van maar tis gewoon een slechte film vind ik (ligt niet aan Johnny die acteert zoals gewoonlijk weer helemaal geweldig ) tis een beetje te nep... maar Johnny Depp is gewoon een super goeie acteur en hij is zekers niet lelijk _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD