Oh ja jullie hebben gelijk, waarschijnlijk als kellerman ontsnapt zou zijn hadden ze gwn het nieuws eruit gehaald en al zijn documenten vernietigd alsof er nooit een paul kellerman was _________________ Meest gehaatte forum member.
Het word gwn super Nice te gek om Kellerman terug te zien en idd in de serie is het maar ongeveer 5-6 weken verschil. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Het word gwn super Nice te gek om Kellerman terug te zien en idd in de serie is het maar ongeveer 5-6 weken verschil.
Ja dat is best wel grappig eigenlijk _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Precies, en het zal nog maar ff duren helaas _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Ik heb vanmiddag op Spoilertv gelezen dat Sofia ook weer terug komt, er stond niet bij in welke aflevering dat zou gebeuren.
Weten we dat ook weer
Ik hoorde dat gister avond van een vriend, dus het klopt echt, ik dacht eerst hij zit gewoon te lullen.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Ja man dat lijkt me ook vet, nog 4 weken _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Opzekers, vele keren terug in de afsluitende serie van season 4 _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
IK vondt C-Note's rol toch wel heel goed in de momenten dat je hem zag, met name de scene's met T-Bag
The General op de stoel, maar nog ''niet'' dood _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4
Hoe kan hij zich daar uitredden
Oke, het is een open einde....
Maar ik denk dat het wel zeker is dat hij dood is.
Wat ik toch wel jammer vind is kellerman op het laatste met alle eer er vandoor gaat. Hij was ook company en hij heeft ook slechte dingen gedaan.
toch wel beetje jammer.
Maar ik kan het me toch wel voorstellen want michael en lincoln hadden er echt geen zin meer in die wilden gewoon vrij zijn _________________
Hoe kan hij zich daar uitredden
Oke, het is een open einde....
Maar ik denk dat het wel zeker is dat hij dood is.
Lees de scripten van de film ( episode 23 & 24 ) even goed door, in de finale zoals wij gezien hebben is he a death men _________________ FBI / Police : Jonathan Krantz ?
The General : General Jonathan Krantz
Season 4