Ik ben helemaal HAPPYYYY want ik heb vanmiddag ( op school ) gelezen op spoilertv dat kellerman, c-note en ook sucre weer terug komen, ik kan het officiële ( script ) bericht hier helaas niet posten want mijn ( ps3 ) opend het bericht bij soilertv niet. Maar het is 100% zeker YEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAA ik ben zo BLIJ nou _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Laatst aangepast door Michael Scofield,PB op wo feb 04, 2009 9:03 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Ja dat zou echt vet zijn dat we dan eindelijk zien wat er werkelijk in dat busje is gebeurt. En waarm c-note terug komt zou ik echt niet weten naar het is wel TE GEK _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
De wensen van het publiek zijn verhoord
Kellerman komt terug !! _________________ Theodore 'T-Bag' Bagwell: You and me and a dark hole. Just like old times, Pretty, you first.
ik denk dat ze van die laatste paar afleveringen echt iets heel heeeeeeel heeeeeeeeeeeeel erg moois gaan maken _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Ik ben helemaal HAPPYYYY want ik heb vanmiddag ( op school ) gelezen op spoilertv dat kellerman, c-note en ook sucre weer terug komen, ik kan het officiële ( script ) bericht hier helaas niet posten want mijn ( ps3 ) opend het bericht bij soilertv niet. Maar het is 100% zeker YEEEEEEEEEWAAAAAAAAAAAA ik ben zo BLIJ nou
Klopt, maar dat was ook wel te verwacten, op de manier hoe Sucre afscheid nam van Burrows toen wist ik meteen al die man keert terug, en van C-Note vindt ik dat wel strak _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
SUPER!!!!!!!!!!!!
maar is het waar dat de laatste afleveringen zijn dat ze terug in de gevangenis zitten
da stond onder die foto's op die site misschien gaan die wel dood en da wil ik echt ni zeh weet er iemand daar iets meer van eigenlijk??
SUPER!!!!!!!!!!!!
maar is het waar dat de laatste afleveringen zijn dat ze terug in de gevangenis zitten
da stond onder die foto's op die site misschien gaan die wel dood en da wil ik echt ni zeh weet er iemand daar iets meer van eigenlijk??
Ik denk niet dat ze weer terug in Fix River komen.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Hehe ja daar heb je gelijk in minicooper, zou wel een beetje dom zijn zelf denk ik ook dat het niet in de gevangenis eindigt. _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Hehe ja daar heb je gelijk in minicooper, zou wel een beetje dom zijn zelf denk ik ook dat het niet in de gevangenis eindigt.
Yep dat zou wel een heel teleurstellend einde dan zijn, de makers en schrijvers zullen vast goed nagedacht hebben hoe deze hit-serie gaat eindigen met spanning, sensatie en een stuk Drama.. _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
Dat weet ik wel zeker dat ze daar goed overna denken..,
En aangezien ze de laatste tijd ook wel naar de kijkers luisteren.., (sara die terug komt.....)
Denk ik niet dat het TE dramatisch gaat worden.., een beetje drama mag wel maar niet te veel xD _________________