Ik moet helaas mededelen dat door omstandheden ik niet meer online kan komen en dus ook niet meer op het forum aanwezig zal zijn, ook mensen die me op msn hebben zullen me na 21 maart niet meer online zien komen op msn wegens die zelfde omstandigheden, mijn excuses hier voor en het gaat je goed,
Kellerman (Joost) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
heey keller eindelijk horen we weer eens wat van je ... ... maar..waarom....door welke omstandig heden ga je weg ,,of mag ik dat niet vragen..ik vind het wel jammer, dat je niet meer komt waarschijnlijk vinden wel meer forummers dat..je was juist zo'n gezellig lid.. maar goed..nou kellerman ik zeg tot ziens! geen vaarwel,,want misschien bedenk je je ooit nog eens, en kom je nog eens een kijkje nemen
Leeftijd: 108
Wtf
Woow, dat is egt wel ehh raar om dat te lezen.
Maar egt jammer dat je niet meer op het forum of op msn komt. wat MisSx al zei, je was egt zo'n gezellig iemand
Altijd en overal een grapje op
Naja, iig succes met dat gene en hoop dat we nog eens wat van je horen
Byee xx Kimm. _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
heey
Jammer dat je niet meer kan komen, maar veel suc6 met de omstandigheden
En als je ooit nog eens tijd hebt gewoon wat posten, zou leuk zijn om nog iets te horen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
succes in ieder geval met je omstandigheden,, en nouja,, misschien spreken we elkaar wel weer es,, vond het in ieder geval wel lachen met je,, _________________ PB...
Wentworth,,, oeff,, *kijkt verliefd*
veel geluk met wat die omstandigheden ook zijn, en ik hoop dat we je ooit weer mogen verwelkomen op het forum _________________ *insert random T-Bag quote* <3
Ben een soort van terug, was mijn huidige woning uit getrapt door de woningstichting... lang verhaal... maar zit nu weer bij mijn moeder thuis, dus ben weer afentoe op het forum als ik tijd heb _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Leuk dat je er weer bent _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Heb schulden op gebouwt met persoon waarmee ik samen woonde, die ik nu ineens mn huis uit moest moet oplossen op snellere termijn + geld sparen voor mn nieuwe woning (vloer, gordijnen, meubels etc.).... ben je al snel 3000 euro aan kwijt, wat ik als ik in die andere woning kon blijven niet zou hebben, dus zodoende zit ik nog wel een tijd bij moeders.... 14 maanden ongeveer _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
zo, dat is echt kut voor je , veel suc6 ermee keller _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design