Aangezien Prison Break en Lost heel vaak met elkaar 'vergeleken' worden en heel veel mensen beide kijken, vroeg ik me af hoe dat hier zat. Ik denk dat er wel redelijk wat overeenkomsten zijn tussen PB en Lost.
Zelf kijk ik het allebei, hoewel er in NL nu al een hele poos geen Lost meer uitgezonden is. Ik vind wel dat Lost steeds ongeloofwaardiger wordt. Natuurlijk kun je op een onbewoond eiland neerstorten met een vliegtuig, maar dat hele verhaal rondom de andere bewoners en 'the Hatch' is een beetje vergezocht. En dat kun je natuurlijk ook over Prison Break zeggen
Ik kijk het wel hartstikke toffe serie, de tofste op prison break na... zit trouwens nu te wachten totdat ze weer verder gaan,.. in Amerika is nu winterstop.
Kheb het ook nog nooit gezien. Wel van mensen gehoord dat het leuk was, mja ik ben meestal niet de baas over de afstandsbediening en ik weet niet of je nu zo in het verhaal kan vallen als het weer begint?! Volgens mij snap je er dan niks meer van, net als met PB zo zou zijn...
Nee, nog nooit gezien, misschien dat ik het een keertje kijk als ik tijd heb.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
ik keek lost wel altijd maar was het een beetje vergeten toen seizoen 2 al weer begonne was dus zag het niet meer zo zitten het weer te gaan volgen leen wel een keer de dvds ofzo maar het is wel een hele goeie serie
Ik kijk het !
vind het altijd wel leuk om te zien en een vande betere series.. alleen begint het wel vrij ongeloofwaadig te worden
Maar vind het denk ik op PB na de best serie _________________ http://img169.imageshack.us/img169/8177/wentm3cv0.png
wentworth miller <333
@fritsel... ga binnenkort hele seizoenen 24 kijken in record tempo en daarna keer lost denk ik in record tempo _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ja, Ilse, dat vind ik dus ook. Ze verzinnen steeds gekkere dingen en de geloofwaardigheid wordt echt minder. Ik hoop dat ze in seizoen 3 beetje gas terugnemen... of die mensen eindelijk eens gered laten worden!
Ik moet zeggen dat ik het eerst ook een beetje ongeloofwaardig vond worden, maar je moet niet vergeten dat Lost fictie is. Maar de laatste delen vond ik wel weer geloofwaardig.
Ik kijk het ook volgens mij wordt het weer in Maarrt uitgezonden
Ik vind het echt een toffe serie vooral omdat dat mensen allemaal met elkaar te maken hebben maar het eigenlijk niet weten en van wie zijn de ''The Others''