Ik heb NEE gestemt, ik vind kinderen maar irritant, als ik ergens in de rij sta en er staan van die jankende koters voor mij te jennen... of ik zit in de bus of trein en kinderen lopen allemaal rond te rennen en met hun snotneus langs je jas af te gaan...
Ik ben tegen kinderen! _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik wil wel graag kinderen, liefst twee. Jongen en een meisje maar goed, dat heb je niet voor het zeggen. Ik heb al een heel lijstje met namen op m'n computer staan die ik wel leuk vind. _________________
Over 7 weken verwacht ik mn eerste kindje, een meisje en wil er zeker nog een 2e bij in de toekomst!
Alvast gefeliciteerd, veel geluk en succes ! _________________ The General : Frusstration Must Be Killing You.. ( S.04 )
T-Bag : We Don't Wanne A Preety Little Things As Yourself Sitting In The Dark Tonight Now Would We
Jeanette : Well That Depands On Who I'm Sitting With..
T-Bag : Touche ( S.02 )
Over 7 weken verwacht ik mn eerste kindje, een meisje en wil er zeker nog een 2e bij in de toekomst!
Aaaah gefeliciteerd
Wel eventjes latenn weten wat het geworden is en de naam hea
maakt me wel nieuwschierig _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
jazeker wil ik kinderen, ik heb er al een maar er zullen er zeker meer volgen!!!
Hier ff een fototje van mn topper, hij is 1,5 jaar nu, deze foto was toen ie een half jaar was..
_________________ Either we’ll pay for Scylla, or we’ll kill for it.”
--------------------------------------------------------------------------------
[img][/img]
Cool
Wel hele blauwe ogen _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
[img][/img]