Wil je later kinderen?
Ja, nee? waarom wel of niet?
en zoja hoeveel? _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Leeftijd: 108
Tuurlyk wil ik kinderen! en als ik er later dan geen kan krijgen van wege iets of zo dan adopteer ik er gewoon een. Ik wil en moet gewoon later kinderen krijgen
En als ik dan kinderen krijg wil ik er 2 en idd wat Ezzie ook al zei; een meisje en een jongen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ja wil ook wel kinderen,2 een jongen en meisje... _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Jaa wil ook wel kindjes geen idee hoeveel _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
ik wil ook wel kindere maar ik zal het dan bij 2 houden.. enigskind vind ik zelf niet zo leuk dus dan gun ik myn kindere wat speelplezier _________________ No one can outrun their destiny..
Ik wil zeker kinderen! Maar 'k weet nog niet hoeveel. Misschien twee, misschien ook vier. Dat zien we wel. Een groot gezin is gezellig! _________________
Lijkt me echt super vet
Zijn zo schattig als ze klein zijn
#als ze groot worden iets minder maarja
Voorlopig nog niet, druk zat, maar ooit lijkt me geweldig. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zeker weten ik wil kinderen! , maar ik denk eerst wel een carriere maar ik wil niet als ik 40 ben nog eens kinderen
Als ik kinderen wil denk ik 2 , _________________ Wentworth Miller <333 damn so hot. ily!
Ik denk ook 2...
1 is zo zielig..
sowieso een meisje lijkt me leuk
Een meisje en een jongen lijkt me ook wel cool _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Zeker wel dat ik kinderen wil.. het liefst een jongentje en een meisje.. dus 2 kindertjes..
Ja idd, lekker verschillend en zo maak je ze alle twee mee
MasterMind schreef:
2 stuks... een meisje en een jongen...
De jongen Daniel-Wentworth
Kortweg Danny...
is een naam met stijl toch
Nee, tenminste vind ik niet.
Ik hou er niet van om kinderen naar anderen te vernoemen, zeker geen tv/rock/bioscoop-ster.
Na een paar jaar zijn die vergeten en wil je er niet eens meer aan herinnerd worden.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Haha.. jaah inderdaad daan! maar een jongen en meisje word ook een leuk gevecht als ze ouder zyn hoor..! en k kan het weten als de beste.! standaard ruzie met me broers.. haha maarja dat hoort er by he.! _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.
Ja, idd dat hoort er gewoon bij
Maar ze kunnen elkaar ook helpen (soms )
en het lijkt me gewoon leuk om een meisje op te zien groeien (heb 2 broertjes)
Al dat gedoe met uitgaan, vriendjes make-up enz _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Haha Jaah en dat lijkt mij weer leuk met een jongetje.. want k heb zelf broers .. maar die zyn allemaal ouders dus _________________ The sun goes down, the moon comes up. The stars are invisible, except one.
Look up, see the brightest star in heaven. It will lead you out of the dark.