Ik kwam deze site tegen (http://www.cafepress.com/thegoldstandard/3586498) met gave kleding van Prison Break. Vooral het shirt 'lock me up with Scofield' vind ik echt super . Nu vallen de prijzen op zich wel mee (zeker met de gunstige dollar-koers) maar ik heb geen zin in onverwachte extra kosten bij de douane.
Kan iemand mij een adresje in NL / Europa geven waar ik ook zulk soort kleding kan kopen? Alvast bedankt!
die shirts zijn niet echt bijzonder... je kan ook gewoon op internet een t-shirt ontwerpen en laten drukken... _________________ Everything, everywhere , it fits together...
Je kan ook op internet het lettertype opzoeken, die uitprinten op speciaal papier en het ter zelf op strijken!! De goedkoopste oplossing en je kan een mooi t-shirt kopen!
ik heb een shirt gekocht op Ebay en het kosten 15 euro in totaal met verzendkosten en al ( hij kwam uit frankrijk) en op dat shirt staat wentworth miller,, heel leuk plaatje,, _________________ It was real Sara, You and me.. it's real.
best zonde van je geld Ik zou het eerder doen zoals Geralde zei, als ik het al zou willen _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD
er zijn leukere pb dingen tekoop, zo'n 2 maanden geleden het originele overal gedragen door scofield. Verkocht voor 1500 dollar _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
Leeftijd: 108
Die zyn echt leuk, die teksten xD
Maar ik zou het ook zo doen als Geralde zei. Ik zit er zelf aan te denken om dat te gaan doen. Alleen ik heb geen idee wat voor lettertype het is. Ben al best lang opzoek naar het lettertype van Prison Break.
@ Sobel; Ik zou nooit 1500 dollar geven aan een overal die Scofield heeft gedragen _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Ik zoek het blauwe overhemd van de gedetineerde in Fox River.
Heeft iemand een idee of deze te verkrijgen is, ik zou hem graag willen voor een costum-feest binnenkort hier. _________________ 'Keep your friends close, keep you're enemies closer'
Dat zijn eigenlijk gewoon blauwe overhemden met korte mouwen, het ziet er anders uit omdat de kraag helemaal naar buiten is getrokken, ik maat van me heeft 2 originele PB shirts tekoop, net als ander materiaal, enkel heb je die niet voor onder de 100 euro. _________________ Don't think that i won't remember what youre frontstep look like....
bij mij kun je een hoodie en een t-shirt kopen via mijn webshop (HIER) met de tekst 'Scofield and I are breaking out'.
Er komt ook nog een Went-shirt aan volgende week.
Ik snap niet waarom mensen altijd band shirts, tv show shirts etc. willen, maar voor mensen die een door mij gedragen t-shirt willen met een grote foto van mn bolus (lees hoofd) erop, kunnen die kopen voor 20 euro exclusief verzondkosten (moet toch wel minimaal 5 euro winst maken natuurlijk) _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"