Ik wilde ff zeggen dat ik hier weg ga, vind het namelijk niet meer zo leuk en momenteel gebeurt er niks rondom PB. ik ben heel druk met school en andere dingen en ik postte vaak alleen maar spoilers en die zyn er nu niet. Ik dacht ik kondig het ff aan
xxx Lana _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Jammer Lana
Was leuk je hier te hebben, maar je komt vast nog wel een x kijken _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Hee.. ja klopt heel dood daarom ga ik ook weg.. zal idd af en toe wel weer is langskomen miss. als pb straks weer begint dat ik nog wel weer terug kom, maar nu nog ff niet _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Ome Keller gaat jullie ook verlaten, ben niet echt meer zo'n forum persoon en ga wat meer gamen komende tijd, stel lui afschieten online haha,
Was een leuke tijd op dit forum en tot ooit in het land van ooit _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
Ik kom hier ook om de 2 maanden.... _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Michael: Do you want to protect your reputation or do you want to get out?
Ome Keller gaat jullie ook verlaten, ben niet echt meer zo'n forum persoon en ga wat meer gamen komende tijd, stel lui afschieten online haha,
Was een leuke tijd op dit forum en tot ooit in het land van ooit
welk schietspel speel je online???? _________________ ''Prison Break'' gone but not forgotten''
Haha nee, ik was 3 jaar geleden elke dag hier een aantal uur online en bezig met het opzetten en verplaatsen van dingen. Na de twijfelachtige periode in seizoen 3 heb ik het redelijk druk met school geweest en toen ongeveer eens in de maand wezen kijken, en forum opschonen.
Maar van loesje kan ik dit wel hebben :p _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design