Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens! de reacties van de meesten hier zijn gewoon mensen die erg kortzichtig zijn! De dood van die jongen is heeeeel erg! Maar zoals "pleasure" al zei hij heeft het niet met opzet gedaan! zijn leven is ook voorgoed verpest... en dat is al een van de zwaarste straffen!
Niet kortzichtig, ik heb een uitgesproken mening.
Als je zo dom bent om dronken en onder de drugs in een auto achter het stuur te gaan zitten met jongeren achter in ben je gewoon dom.
Ook hadden die jongeren niet in moeten stappen, maar Lane had beter moeten weten hij is tenslotte oud genoeg.
Het is inderdaad voor beide partijen heel erg wat er gebeurt is, en niemand wordt hier beter van. Iedereen lijdt in zo'n situatie.
If you do the crime, also to the time.
Als je dingen doet die tegen de wet zijn horen daar straffen op.
Er is met zijn uitspraak al rekening mee gehouden met het feit dat hij spijt heeft. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
“Greetings and Happy New Year to you and everyone at Access Hollywood from Donovan State Prison. Never did I think I would be saying the words ‘happy & prison’ in the same sentence and not be on a set. It’s pure irony coming from the show and now living the real deal. It’s surreal and mind-blowing to say the least.
Just this past Monday they let a group of inmates watch the season premiere of Prison Break. It felt like an out of body experience as I stood around a crowd of tattooed felons watching Michael Scofield try to escape … all of us longing to be free as well!
This has been the hardest year of my life. I hope people, young and old, are learning from my mistakes and what can happen when you drink and drive. I have much to say about the pain I’ve felt and seen inside of prison. It has been eye-opening and a harrowing experience.” _________________ Jaaa ik leef ook nog... was in winterslaap xD