Zoals de meeste van jullie wel begrepen heb woont mijn vriendin een eind van mij vandaan.
Ik woon in Alkmaar en zij in Mijmegen. Ja, dat is af en toe best lastig. Je kan niet ff een wi...
Ik bedoel even op de kopie komen doen. Alles afspreken, enzo Dat is wel wat verveelend.
Aan de andere kant. We zijn nou meer de 2.5jr bijelkaar. Ik denk omdat we elkaar dus niet dagelijks zien. Hebbe amber ruzie.. Dat is ook wel fijn hehe. Ruzie wordtal bijgelegt voor dat echt begonnen is. Maja.
Hen jij ook een Lange afstand relatie?
(Ook als je geen Lange afstand relatie heb mag je wat zegge hoor ) _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
Leeftijd: 108
Ik ken iemand die had een lange afstand relatie en daar ging het juist helemaal mis.. Het was te duur om steeds met de trein enzo te gaan _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Leeftijd: 108
Jaa maar die vriend van mijn vriendin wou het gewoon niet meer
Maar hij vindt haar even goed nog leuk enzoo en op haar verjaardag komt hij dan weer wel _________________ **
If I could dream at all, it would be about you.
Dat is dan toch gewoon gezellig op verjaardag gaan?
Ik heb ook nog contact met mijn ex-en. Ken het prima vinden me ze. _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
als je echt voor elkaar gaat en zo maakt het niet uit
je moet elkaar wel hele maal kunnen vertrouwen
maar dat moet je zo wie zo
maar in een lange afstand relatie heb je gewoon geen kijk op wat de ander doet _________________ breaking out was just the beginning.....
Heeft voor en nadelen, die allemaal genoemd zijn, maar als je echt van iemand houdt, heb je er ook lang reizen voor over vind ik _________________ "Hi I'm NOT Lance, and I'm NOT an addict"
verder vind ik dat wannee rje echt voor iemand gata best een lange afstand kan reizen maar ik heb het nog niet meegemaakt dat het goed gaat.. bedoel je bent jong en dan gata het gewoon lastig om elkaar regelmatig te zien.. omdat je ook geld nodig hebt en andere behoeftes hebt.. je mkoet het wel kunnen betalen..
Mja alst goed wrom niet hea ;P
Mja vind wel ene nadeel da je niet ff opbelt van och zullen we ff samen nr de stad gaan want dat gaat niet zo snel.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Een lange afstand relatie zou pas doen als je echt zeker weet dat ze de ware is, anders heeft t toch weinig zin,je zit alleen maar te treuren,omdat je je vriend(in) niet kan zien,je zit alleen maar naar een foto te staren en meer kan je niet doen.Dus ik denk niet dat ik er ooit aan zal beginnen. _________________ ''Every step that you take, could be your biggest mistake, it could bend or it could break, that's the risk that you take''.
Als of je als het de Ware is het niet kut vind dat ze er niet is.
Als ze de Ware is is het juist erger dat ze ver weg woont. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
en ging ze op eindhoven op school.. en op kamers wonen net zoals mijn neef Ik heb haar laatst gezien ze kan al wel beetje nederlands,, ze is nog druk aant oefenen en ze moest rijbewijs hier opnieuw halen enzo dat was wel lastig maja
heel aardig meisje echt grappig hoe ze half nederlands/engels praat _________________