Het is lastig dat de posts van mensen dezelfde lettertype en kleur hebben als de standaard shit aan de zijkant en bovenkant(onderwerp, bericht, datum etc...
Kan je het niet instellen dat de posts bijvoorbeeld vet gedrukt zijn, of een andere kleur hebben? dat is veel makkelijker lezen enzo
Kortom, de posts een andere kleur geven dan de 'rest' _________________ Ik vreet fruitella voor me dagelijkse portie fruit
Lijkt me geen slim plan anders word het net een kermis tent!
Hier is bewust voor gekozen.. _________________ RG_ ™ is Medemogelijk gemaakt door Papa en Mama ت
Ja idd, de post een andere kleur is helemaal niet te lezen, en er is een scheiding tussen posts en persoonlijke info, die is volgens mij duidelijk genoeg _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik verklap vast 1 ding, er komt sowieso een nieuwe layout.
Na seizoen 1 is er ook een nieuwe layout gekomen, na seizoen 2 zal dit ook zo zijn, ikzelf hoop eigenlijk al wat eerder... Ben er op dit moment mee bezig! _________________