ik vind dat je ongeveer even oud moet wezen vooral als je nog van plan bent om nog kinderen te nemen,,wat heeft een kind nou aan een opa als vader _________________
Ja oke, meer als 6 jaar ofzo is denk ik niet echt leuk, maar dat moet je zelf weten, als jij verliefd bent op iemand, en die gene op jou, en het mag volgens de wet maakt het mij niet uit hoe oud je bent _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Ik heb altijd zoiets van, ik wil het liefst dat een man maximaal 5 jaar ouder is dan ik en liefst maximaal 1 jaar jonger. Maar wie weet is de ware wel 6 jaar ouder, nou dan doe ik daar echt niet moeilijk over _________________
Ik zou tussen mij en mn vriendin (ooit ) niet veel meer dan 3 of 4 jaar willen.. _________________ Just do what you have never done before... Klik hier voor de grotere versie | Ontwerp door Daan Design
Nee, maar ieder moet doen wat ie wil natuurlijk : - ) _________________ Skanken over de regenboog naar SKAville :-p
er zijn stelletjes, die hebben een leeftijdsverschil van wel eh.. 30 jaar ofso.. kheb geen problemen met die mense fso.. maar ik zou zelf wel rekening houden met leeftijd.. 30 jaar verschil vind ik namelijk nogal ver gaan.. ongeveer 5 jaar verschil vind ik wel genoeg.. _________________ Gek .. op Miller <3
1 jaar jonger vind ik nog wel kunnen ja.. maar hallo 30 jaar, das tog kei veel.. kzou het zelf niet doen denk ik.. _________________ Gek .. op Miller <3
ik zou zelf niet kieze voor leeftydverschil van meer dan 6 jaar.. dan wordt het me echt te groot _________________ Sara: I was part of your plan. Was it all an act?
Michael: At first, yes. I needed to be here. But then I wanted to be here. With you.
Sara: Right.
Michael: And it's killing me to know that you'll never believe that. Whatever you may think of me...this is about Lincoln. Don't make him pay for my mistakes.
Robert Knepper is 31 jaar ouder dan ik... en toch hebben wij een geweldige relatie.
Ik vind dat leeftijdsverschil niet veel uitmaakt, tenzij iemand (veel) jonger dan 15 is en de andere (veel) ouder dan 28. Ofzo.
Maarja, wie ben ik om daarover te oordelen?
Haha, go Loezzy. Maar jij bent toch leeftijdsloos? Je bent toch eeuwig?
Ik vind zelf, dat een paar jaar verschil niet uitmaakt, zeker niet als je elkaar ontmoet als je beiden volwassen bent. Maar in sommige gevallen denk ik... dat is gewoon niet goed! Eéntje vindt zichzelf heel volwassen, of ééntje is vanbinnen nog helemaal kind... _________________ Ik word agressief als ik niet NU onmiddellijk mijn dagelijkse shot Prison Hotties krijg toegediend...